چهارشنبه 4 مهر 1403

بارسای آمریکا در مصاف با رئال آمریکا / به یاد ال‌کلاسیکو: لیونل مسی رئال خودش را ساخت!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
بارسای آمریکا در مصاف با رئال آمریکا / به یاد ال‌کلاسیکو: لیونل مسی رئال خودش را ساخت!

لیونل مسی آنقدر دلتنگ ال کلاسیکو است که بعد از پیروزی اینترمیامی مقابل اورلاندو سیتی در پیامی اینستاگرامی از این بازی با عنوان کلاسیکو یاد کرد.

به گزارش "ورزش سه"، نام لیونل مسی برای همیشه با "‌ال کلاسیکو" عجین شده است. اسطوره آرژانتینی تا امروز بهترین گلزن تاریخ ال‌کلاسیکوهای اسپانیا است.

دیدار دو غول فوتبال اسپانیا، رئال مادرید و بارسلونا، با پس‌زمینه‌های تاریخی، سیاسی و قومی را می‌توان بزرگترین بازی باشگاهی دنیای فوتبال دانست. دیداری که سالها است در این کشور با عنوان ال‌کلاسیکو برگزار می‌شود.

لیونل مسی که سالها ستاره اصلی بارسلونا بود با به ثمر رساندن 26 گل در دیدارهای تیم کاتالان با رئال مادرید نام خودش را به عنوان بهترین گلزن ال‌کلاسیکو ماندگار کرده و به نظر می‌رسد بعد از چند سال عدم حضور در بارسا و در نتیجه بازی نکردن در ال‌کلاسیکو حالا دلش برای این بازی بزرگ تنگ شده است.

پیامی که دیشب مسی در اینستاگرام منتشر کرده نشان می‌دهد او که حالا فوتبال باشگاهی را در ایالات متحده دنبال می‌کند بدش نمی‌آید رقابتی جنجالی بین دو تیم فوتبال این کشور ایجاد کند تا دست‌کم شرایطی کمی مشابه با ال‌کلاسیکو را دوباره تجربه کند.

ماجرا از این قرار است که مسی دیشب بعد از پیروزی 5-0 تیمش اینترمیامی مقابل اورلاندو سیتی، در حای که دو گل به ثمر رسانده بود پستی اینستاگرامی منتشر کرد که خبرساز شد.

مسی از زمان پیوستن به اینترمیامی تا کنون 3 بار به مصاف اورلاندو رفته است. اولین بازی دو تیم فصل گذشته در لیگز کاپ بود که اینترمیامی با حضور مسی و دو گلی که به ثمر رساند به پیروزی رسیدند و در نهایت قهرمان این تورنمنت شدند. دو تیم در ماه سپتامبر دوباره به مصاف هم رفتند و آن بازی با تساوی 1-1 به پایان رسید. دیشب هم با درخشش مسی و سوارز، اینترمیامی موفق شد اورلاندو را 5-0 در هم بکوبد.

مسی که حالا اورلاندو سیتی را حریف اصلی اینترمیامی در آمریکا می‌بیند در یک پست اینستاگرامی نوشت:" یک بازی عالی و یک پیروزی در کلاسیکو!‌"

مسی می‌داند که دیدارهای اینترمیامی با اورلاندو دلیل دیگری هم برای تبدیل شدن به یک رقابت بزرگ دارد. دو تیم به ایالت فلوریدا تعلق دارند و بازی‌هایشان از این پس می‌تواند به عنوان دربی با حساسیت بیشتری دنبال شود.

با توجه به پست لیونل مسی از این پس در آمریکا از بازی‌های اینترمیامی و اورلاندو سیتی به عنوان کلاسیکو یاد خواهد شد. مسی که تمایل زیادی برای شبیه‌سازی اینترمیامی به بارسا دارد ظاهرا حالا می‌خواهد اورلاندو را هم به رئال آمریکا تبدیل کند تا دیدارهای دو تیم در آینده ال‌کلاسیکوهایی شبیه‌سازی شده باشد.

بارسای آمریکا در مصاف با رئال آمریکا / به یاد ال‌کلاسیکو: لیونل مسی رئال خودش را ساخت! 2
بارسای آمریکا در مصاف با رئال آمریکا / به یاد ال‌کلاسیکو: لیونل مسی رئال خودش را ساخت! 3