شنبه 7 مهر 1403

بارسا تیاگو را بر می گرداند / بازگشت مربی محبوب فلیک از ژانویه

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
بارسا تیاگو را بر می گرداند / بازگشت مربی محبوب فلیک از ژانویه

طبق اعلام رسانه های بارسلونا، تیاگو آلکانتارا در زمستان دوباره به کادر فنی باشگاه باز خواهد گشت.

به گزارش "ورزش سه"، موندودپورتیوو امروز نوشت که تیاگو به دلیل مشکلات مالیاتی مجبور به بازگشت به انگلیس شد، اما قرار است در سال 2025 به کادرفنی بارسا ملحق شود. ارتباط تیاگو با فلیک کامل و مداوم است و او از طریق ویدئو کنفرانس وارد جلسات کادر فنی می شود. تیاگو این روزها به دلیل مسائل مالیاتی در انگلیس زندگی می کند ولی با رفع این مشکل در ژانویه، ستاره سابق به کادر هانسی فلیک اضافه خواهد شد.

تیاگو تابستان گذشته پس از پایان قراردادش با لیورپول کفش هایش را آویخت. اما ملی پوش سابق اسپانیایی، در 33 سالگی، زمان بسیار کمی برای یافتن یک پروژه هیجان انگیز دیگر صرف کرد، البته از منظری متفاوت. فلیک که تیاگو را در بایرن مونیخ تحت فرمان خود داشت، از او خواست در ماجراجویی جدیدش به عنوان مربی بارسا، باشگاهی که تیاگو در آن رشد کرد و حرفه ای شد، در کنارش باشد.

تیاگو نیز این چالش را پذیرفت، اما بدون قرارداد رسمی کارش را شروع کرد. او در سال 2024 هنوز به عنوان بازیکن لیورپول در بریتانیا مالیات پرداخت می کرد و به همین دلیل برگشت و قرار شده از ژانویه به بارسا برگردد و با او قراردادی جدید امضا شود.

با وجود این، تیاگو از انگلیس، زندگی روزمره بارسا را از نزدیک دنبال می کند. او حتی با بقیه کارکنان از راه دور ارتباط برقرار می کند و در برخی تصمیمات کادر فنی نیز مداخله کرده است. مانند زمانی که استفان بایچتیچ، هم تیمی سابقش در لیورپول، در دسترس بود و بعد از مصدومیت برنال با او تماس گرفت تا متقاعدش کند که به بارسا برود، اما به دلیل مشکلات بازی جوانمردانه مالی این انتقال انجام نشد و او در نهایت به سالزبورگ پیوست.