یک‌شنبه 6 آبان 1403

بارسا ذوق‌زده است: لحظه به لحظه با تیگرینیو (عکس)

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
بارسا ذوق‌زده است: لحظه به لحظه با تیگرینیو (عکس)

باشگاه بارسلونا عکسهایی جدیدی از ویتور روکه در دفتر باشگاه و با پیراهن بارسا منتشر کرد تا هواداران بیش از پیش برای معرفی رسمی پدیده برزیلی بی‌تاب بشوند.

به گزارش "ورزش سه"، انتظار در بارسلون به پایان رسید و مهاجم برزیلی‌ای که مدتها بود بارسا منتظرش بود به این شهر رسید.

ویتور روکه که لقب تیگرینیو، یا ببر برزیلی را یدک می‌کشد امروز در فرودگاه شهر بارسلون به زمین نشست و بلافاصله به دفتر باشگاه منتقل شد. چیزی نگذشت که بارسلونا چندین عکس از حضور ویتور روکه منتشر کرد تا شور و هیجان هواداران برای مراسم معرفی رسمی او را بیشتر کند.

در یکی از عکس‌ها ویتور روکه در رختکن بارسلونا مقابل کمدی ایستاده که نام او بر روی آن حک شده است. مهاجم جوان برزیلی درحالیکه لبخندی به عرض صورتش دارد با انگشت اشاره به نامش روی کمد اشاره می‌کند تا به هواداران پیام بدهد از بارسایی شدن تا چه حد خوشحال است.

بارسلونا سپس مهاجم برزیلی را به زمین تمرین باشگاه برد و برای اولین بار در حالیکه پیراهن بارسا را به تن کرده بود او را مقابل لنز دوربین باشگاه گذاشت.

بارسا که گویا قصد داشت مهاجم جدیدش را در همه پشت‌زمینه‌های ممکن به تصویر بکشد او را به اتاق نشست‌های مطبوعاتی هم برد و روکه درحالیکه گرمکن بارسا را به تن کرده بود با ژستی دست به سینه به دوربین لبخند زد.

بارسا ذوق‌زده است: لحظه به لحظه با تیگرینیو (عکس) 2
بارسا ذوق‌زده است: لحظه به لحظه با تیگرینیو (عکس) 3
بارسا ذوق‌زده است: لحظه به لحظه با تیگرینیو (عکس) 4