دوشنبه 17 اردیبهشت 1403

بارسا مدافعش را در لیست فروش می‌گذارد / آرائوخو دلگیر است: به خاطر یک اشتباه نفروشیدم!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
بارسا مدافعش را در لیست فروش می‌گذارد / آرائوخو دلگیر است: به خاطر یک اشتباه نفروشیدم!

رادیو کاتالونیا می‌گوید رونالد آرائوخو از رفتار بارسلونا ناراحت و نگران است چرا که به نزدیکان او اطلاع داده شده که مدافع اروگوئه‌ای تابستان در لیست فروش قرار می‌گیرد.

به گزارش "ورزش سه"، دیدار اخیر بارسلونا مقابل پاری سن ژرمن در ورزشگا المپیک مونتجوئیک بازی‌ای بود که به نظر می‌رسد سرنوشت رونالد آرائوخو را تغییر خواهد داد.

مدافع اروگوئه‌ای با خطایی غیر لازم از زمین اخراج شد تا بارسای 10 نفره که پیش از آن عملکرد خوبی مقابل پی‌اس‌جی داشت در نهایت با باختی سنگین زمین و لیگ قهرمانان اروپا را ترک کند. آرائوخو بعد از آن مسابقه با موجی سنگین از انتقادها مواجه شد و حتی ایلکای گوندوگان هم به صراحت از او انتقاد کرد.

رادیو کاتالونیا امروز در گزارشی اعلام کرد که آرائوخو حالا از باشگاهش عصبانی است و به دلیل خبرهایی که دریافت کرده نگران شده است. این رادیو مدعی شد بارسا به نزدیکان آرائوخو اعلام کرده که او در تابستان در لیست فروش بارسا قرار می‌گیرد.

با توجه به اینکه گفته می‌شود بایرن مونیخ علاقه زیادی به این مدافع دارد انتظار می‌رود که با قرار گرفتن آرائوخو در فهرست فروش، پیشنهاد بایرن به دفتر بارسا ارسال شود.

رادیو کاتالونیا خاطرنشان کرد که آرائوخو شخصا تمایلی به ترک بارسا ندارد و به همین خاطر از رفتار باشگاه ناراحت شده است. این رادیو می‌گوید بر خلاف آنچه آرائوخو فکر می‌کند علت اصلی این تصمیم بارسا اشتباه بزرگ او مقابل پی‌اس‌جی نبوده بلکه بارسا امیدوار است با فروش آرائوخو مبلغ قابل توجهی به دست بیاورد. چیزی که بارسا با توجه به شرایط وخیم مالی به آن نیازم مبرم دارد.

بارسا مدافعش را در لیست فروش می‌گذارد / آرائوخو دلگیر است: به خاطر یک اشتباه نفروشیدم! 2