دوشنبه 7 آبان 1403

بارسا هر بازی یک ستاره از دست می‌دهد (عکس)

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
بارسا هر بازی یک ستاره از دست می‌دهد (عکس)

ژوائو فلیکس، ستاره پرتغالی بارسلونا در این فصل، در جریان بازی با شاختار دونتسک، دچار مصدومیت و از زمین بازی خارج شد.

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا در سومین بازی‌اش در لیگ قهرمانان اروپای این فصل، برابر شاختار دونتسک اوکراین قرار گرفت تا سومین برد متوالی‌اش را به دست بیاورد.

آبی و اناری‌ها در این بازی فرانکی دی یونگ، ژول کنده، پدری، رافینیا، لواندوفسکی و سرجی روبرتو را به دلیل مصدومیت در اختیار نداشتند و گاوی هم به علت دریافت کارت قرمز در بازی با پورتو، نتوانست بارسا را در این بازی همراهی کند.

در روزهای گذشته خبر‌هایی مربوط به گمانه‌زنی رسانه‌ها درباره حضور یا عدم حضور این بازیکنان مصدوم در ال‌کلاسیکوی روز شنبه منتشر شده بود و هواداران بارسا با نگرانی و استرس این خبرها را دنبال می‌کردند.

در بازی با شاختار نامی جدید به این لیست اضافه شد. ژوائو فلیکس، ستاره جوان و یکی از تاثیرگذارترین بازیکنان تیم ژاوی در جریان بازی احساس ناراحتی کرد و به زمین افتاد. پس از معاینه او توسط کادر پزشکی، مشخص شد که نمی‌تواند به بازی ادامه دهد و تعویض شد و مارک گویو به جای او به بازی آمد.

برای مشخص شدن شدت و مدت دقیق مصدومیت باید تا مشخص شدن پاسخ آزمایش و تست‌ها در روزهای آینده صبر کرد اما در اولین خبر درباره این مصدومیت، تونی خوان‌مارتی، خبرنگار اسپورت، نوشته است: «فلیکس بر روی نیمکت نشسته که خبر خوبی است، به نظر فقط یک کوفتگی و کبودی شدید است. نوعی که می‌تواند بازیکن را یک تا دو روز دور نگه دارد، اما چیز شدیدتری به نظر نمی‌رسد.»

بارسا هر بازی یک ستاره از دست می‌دهد (عکس) 2
بارسا هر بازی یک ستاره از دست می‌دهد (عکس) 3
بارسا هر بازی یک ستاره از دست می‌دهد (عکس) 4