یک‌شنبه 6 آبان 1403

بارسا هواداران را ناامید کرد: این لباس ما نیست!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
بارسا هواداران را ناامید کرد: این لباس ما نیست!

باشگاه بارسلونا در بیانیه‌ای شایعات امروز مبنی بر مشخص شدن پیراهن این تیم برای فصل آینده را رد کرد.

به گزارش "ورزش سه"، امروز رسانه‌های اسپانیایی خبری مبنی بر اینکه پیراهن دوم بارسلونا برای فصل 25-2024 مشخص شده است منتشر کردند.

آنها با منتشر کردن عکسی از این پیراهن نوشتند که این طرح برای لباس خارج از خانه بارسلونا برای فصل آینده نهایی شده است و باشگاه بزودی و در پایان فصل از آن به‌صورت رسمی رونمایی می‌کند.

این لباس به رنگ مشکی بود و حاشیه‌هایی به رنگ آبی و اناری در اطراف خود داشت. لوگوی باشگاه نیز مشکی بود و اطراف آن را رنگ آبی‌اناری احاطه کرده بود. همچنین لوگوی نایکی هم به رنگ آبی‌اناری طراحی شده بود.

هواداران از دیدن این طراحی خوشحال شدند و در پست‌هایی رضایت‌شان از این پیراهن را نشان دادند. برخی حتی بر این باور بودند که این لباس یکی از زیباترین طراحی‌ها برای پیراهن‌های بارسا در فصل‌های اخیر است.

بیانیه اخیر بارسا اما همه رویاها را نابود کرد. باشگاه در بیانیه‌ای نوشت:«بارسلونا می‌خواهد اطلاعاتی را که امروز در مطبوعات در مورد طرح لباس دوم برای فصل 25-2024 منتشر شده است، تکذیب کند. باشگاه رد می‌کند که این طرح را سفارش داده یا تایید کرده است. این طرح به اشتباه در اینترنت و شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است.»

بارسا هواداران را ناامید کرد: این لباس ما نیست! 2