یک‌شنبه 6 آبان 1403

بارسا چهارشنبه از ستاره جدید رونمایی می‌کند

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
بارسا چهارشنبه از ستاره جدید رونمایی می‌کند

مراسم معارفه ویتور روکه، بازیکن جدید بارسلونا، چهارشنبه در ورزشگاه مونت‌خوئیک برگزار خواهد شد.

به گزارش "ورزش سه"، 25 دسامبر اعلام شد که انتقال ویتور روکه به بارسلونا قطعی شده است و این هفته او برای نهایی کردن قراردادش وارد شهر بارسلون شد. این ستاره جوان که به ببر برزیلی و رونالدوی جدید معروف شده است پیش از این در اتلتیکو پارانائنزه توپ می زد. او که از ابتدای شایعه انتقالش به بارسلونا با شوق و ذوق در مورد آبی اناری ها حرف می زد، بعد از نهایی شدن انتقالش به بارسا اعتراف کرد که از فکر پیوستن به بارسلونا روزهایش را با هیجان سپری کرده و از کودکی طرفدار این تیم بوده است.

این مهاجم 18 ساله که قرار است کم کم جای روبرت لواندوفسکی را پر کند، در 81 بازی برای تیم سابقش 28 گل زده است و با درخشش اخیرش به تیم ملی برزیل هم دعوت شده است و اولین بازی ملی خود را در مارس 2023 انجام داده است.

بارسلونا قصد دارد این برزیلی جوان را در ورزشگاه مونت خوئیک در روز چهارشنبه به هواداران بارسا معرفی کند. خانواده او شامل پدر، مادر و مادربزرگش برای این روز بزرگ از حالا به شهر بارسلون رفته اند.  ژاوی قصد دارد که تیمش را از وضعیت رخوت بار کنونی خارج کند و دستی به ترکیب بکشد. او به طور خاص از عملکرد لواندوفسکی هم راضی نیست و روکه در صورت عملکرد خوب در تمرینات شانس بالایی برای گرفتن جای ستاره لهستانی دارد.

بارسا چهارشنبه از ستاره جدید رونمایی می‌کند 2