یک‌شنبه 6 آبان 1403

بارسلونا مدت‌ها بود این‌قدر ذوق نداشت / دلبری از بارسا به زبان کاتالان: دارم می‌آم!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
بارسلونا مدت‌ها بود این‌قدر ذوق نداشت / دلبری از بارسا به زبان کاتالان: دارم می‌آم!

ویتور روکه، پدیده برزیلی، که فردا برای پیوستن به بارسا در فرودگاه شهر بارسلون فرود خواهد آمد پیامی ویژه خطاب به هواداران این تیم منتشر کرد.

به گزارش "ورزش سه"، ویتور روکه مهم‌ترین اسمی بود که ذهن هواداران بارسا را در این هفته به خود مشغول کرده بود. هواداران بارسا بی‌صبرانه منتظر پیوستن این مهاجم برزیلی هستند و امیدوارند مشکل خط حمله‌شان با حضور این برزیلی رفع شود.

بارسلونا دیروز در شبکه‌های اجتماعی ویدیویی منتشر کرد که به بهانه کریسمس، ویتور روکه را در حال پوشیدن پیراهن بارسا و بوسه زدن به آرم باشگاه نشان می‌داد.

اما ویتور که فردا وارد شهر بارسلون می‌شود امروز ویدیویی شخصی منتشر کرد تا خودش هواداران بارسا را خطاب قرار داده و به آنها پیام بدهد.

ویتور روکه در این پیام که به زبان کاتالان گفته شد هواداران را این طور مورد خطاب قرار داد: "‌بارسایی‌ها، به زودی در بارسلون می‌بینم‌تان".

طبق اعلام رسانه‌های کاتالان ویتور روکه فردا در فرودگاه ال‌پرات فرود می‌آید و جمعه بعد از ظهر با حضور در مجموعه تمرینی بارسا به تیم ژاوی معرفی خواهد شد. خانواده این ستاره برزیلی امروز ویدیوهایی جداگانه منتشر کردند و نشان دادند او در حال بستن چمدان‌هایش است.

مدت‌ها بود که بارسا و هوادارانش برای ورود یک ستاره جدید اینقدر شوق و ذوق نداشتند. با توجه به وضعیت اقتصادی بغرنج بارسلونا حتی ممکن است روکه تنها خرید این تیم در ژانویه باشد.

بارسلونا مدت‌ها بود این‌قدر ذوق نداشت / دلبری از بارسا به زبان کاتالان: دارم می‌آم! 2
بارسلونا مدت‌ها بود این‌قدر ذوق نداشت / دلبری از بارسا به زبان کاتالان: دارم می‌آم! 3