چهارشنبه 18 مهر 1403

نتایج قبلی را رها کنید، فردا بازی از 0-0 شروع می‌شود / توصیه موریاسو به عربستانی‌ها: از مانچینی حمایت کنید!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
نتایج قبلی را رها کنید، فردا بازی از 0-0 شروع می‌شود / توصیه موریاسو به عربستانی‌ها: از مانچینی حمایت کنید!

هاجیمه موریاسو، سرمربی ژاپن، در نشست خبری بازی با عربستان از مانچینی ستایش کرد و گفت نتایج قبلی ژاپن در عربستان ملاک نیست.

به گزارش "ورزش سه"، هاجیمه موریاسو سرمربی تیم ملی ژاپن در آستانه بازی فردای تیمش مقابل عربستان در مقدماتی جام جهانی در یک نشست خبری شرکت کرد.

موریاسو در این نشست با سوالهای متعدد خبرنگاران عربستانی مواجه شد و پاسخ او به سوالهایی درباره روبرتو مانچینی و قدرت عربستان جنجالی شد.وقتی یک خبرنگار در جریان سوالش از او درباره نتایج نه چندان خوب مانچینی در عربستان پرسید، موریاسو در پاسخ گفت:" اینکه من تیم مانچینی را تیمی قوی می‌دانم فقط به خاطر این نیست که آنها بازی‌های زیادی را برده‌اند".

وقتی خبرنگار عربستانی از او خواست بیشتر توضیح بدهد سرمربی تیم ملی ژاپن به ستایش از همتایش روی نیمکت عربستان پرداخت و گفت:" مانچینی مربی بی‌نظیری است و من شک ندارم او به پیشرفت فوتبال در عربستان کمک خواهد کرد. او حتی باعث بالا رفتن سطح فوتبال در آسیا خواهد شد. او مربی ای است که در بالاترین سطح اروپا کار کرده و کارش را بلد است. امیدوارم شما عربستانی‌ها با تمام قوا از او حمایت کنید".

یک خبرنگار مطرح عربستانی سوالش را به شکلی تحریک‌آمیز مطرح کرد و گفت:" خانم‌ها و آقایان، ژاپن هرگز در جده ما را شکست نداده و فردا 60 هزار نفر در استادیوم هستند. نظرت درباره جو استادیوم جده چیست؟". موریاسو در پاسخ گفت:" هر وقت به عربستان می‌آییم شما را در حال پوشش مسابقات‌مان می‌بینم. ما همه در حال تلاش هستیم تا سطح فوتبال آسیا بالا برود و از کلمات محبت‌آمیز شما ممنونم. با وجود رقابتی که بین ما وجود دارد ژاپن و عربستان هر دو قدرتهای بزرگ فوتبال آسیا هستند. به نتایج قبلی ما در عربستان اشاره کردید. گذشته متعلق به گذشته است و البته درست است که نتایج در اینجا به نفع ما نبوده ولی فردا بازی از 0-0 شروع می‌شود و نتیجه نهایی ربطی به نتیجه‌های قبلی ندارد".

نتایج قبلی را رها کنید، فردا بازی از 0-0 شروع می‌شود / توصیه موریاسو به عربستانی‌ها: از مانچینی حمایت کنید! 2