پنج‌شنبه 3 آبان 1403

بارسلونا

بارسلونا

وب‌گاه عصر ایران

روبرت لواندوفسکی دوباره در اوج آمادگی است. مهاجم لهستانی که در اولین فصل حضور خود در بارسلونا برای قهرمانی لالیگا بعد از چهار سال نقش پررنگی ایفا کرد، به بهترین سطح خود بازگشته است.

وب‌گاه ورزش سه

ژائو کانسلو، ستاره پرتغالی بارسلونا، اظهارات تندی را علیه پپ گواردیولا مطرح کرده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

کاپیتان تیم ملی فوتسال ایران در هفت مسابقه، 7 بار دروازه‌های حریفان را آوار کرد و سه پاس‌گل را برای یارانش ساخت و در نهایت خود را در ترکیب منتخب اروپا دید تا اتفاق بسیار بزرگی را برای فوتسال و ورزش ایران رقم بزند. ابرقدرت‌های فوتسال جهان در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا، محفلی از تیم‌ها و بازیکنان بزرگ که در ایروان به مصاف همدیگر خواهد رفت. مایورکا پالما و بنفیکا، فینالیست‌های دوره...

خبرگزاری تسنیم

یک تیم باشگاهی در عربستان قصد دارد ستاره لهستانی تیم فوتبال بارسلونا را با پیشنهادی نجومی به خدمت بگیرد.

وب‌گاه ورزش سه

الهلال به رافینیا 3 برابر حقوقش در بارسلونا پیشنهاد داده و بحران مالی ممکن است باشگاه کاتالانی را مجبور به پذیرش این پیشنهاد کند.

وب‌گاه ورزش سه

ابرقدرت های فوتسال جهان در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا، محفلی از تیم‌ها و بازیکنان بزرگ که در ایروان به مصاف همدیگر خواهد رفت. مایورکا پالما و بنفیکا، فینالیست های دوره قبل این بار در نیمه نهایی نبرد می‌کنند.

وب‌گاه فرارو

خوان لاپورتا تایید کرد که پیشنهادی 200 میلیون یورویی برای لامین یامال دریافت کرده‌اند. پیشنهادی که از پاری‌سن ژرمن است.

وب‌گاه فرارو

یک باشگاه عربستانی برای جذب لواندوفسکی پیشنهاد 100 میلیون یورو حقوق در یک فصل را به این بازیکن داده است، با این حال او می‌خواهد در بارسلونا باقی بماند.

وب‌گاه ورزش سه

در ایتالیا خبر داده‌اند یوونتوس قصد خرید میسن گرینوود از منچستریونایتد را دارد.

وب‌گاه ورزش سه

پالما در حضور فوتسالیست ایرانی خود در ضربات پنالتی مقابل بارسلونا شکست خورد.

وب‌گاه ورزش سه

بارسلونا گفت‌و‌گوهای اولیه با پائو کوبارسی برای تمدید قرارداد را شروع کرده است. تمدیدی که دو مرحله‌ای خواهد بود.

وب‌گاه عصر ایران

زیباترین گل‌های لیونل مسی در بارسلونا که روی تیکی‌تاکا به ثمر رسیده است. مسی در طول دوران حرفه‌ای‌اش، بیش از 800 گل و 350 پاس گل برای باشگاه و کشورش به ثمر رسانده و رکورد بیشترین تعداد گل (672) را به عنوان بازیکن برای یک باشگاه بارسلونا دارد.

وب‌گاه خبر آنلاین

خوان لاپورتا تایید کرد که پیشنهادی 200 میلیون یورویی برای لامین یامال دریافت کرده‌اند. پیشنهادی که از پاری‌سن ژرمن است.

وب‌گاه ورزش سه

خوان لاپورتا تایید کرد که پیشنهادی 200 میلیون یورویی برای لامین یامال دریافت کرده اند. پیشنهادی که از پاری‌سن ژرمن است.

وب‌گاه 55 آنلاین

ژائو مندز چند ماهی است که در تیم‌های پایه بارسلونا حضور دارد. او توانایی بالایی در بازی‌کردن با پای چپ دارد و امیدوار است بتواند مسیر پدرش را در بارسلونا ادامه دهد. بارسلونا در فصل جاری رقابت‌های لالیگا عملکرد خوبی نداشته است و با اختلاف هشت امتیازی نسبت به رئال مادرید در رده دوم جدول رده‌بندی قرار دارد.

وب‌گاه ورزش سه

بردلی بارکولا، مهاجم جوان پی اس جی در بازی دیشب تیم زیر 23 ساله‌های فرانسه مصدوم شد و بازی برابر بارسا را از دست خواهد داد.