جمعه 4 آبان 1403

بازار داغ شایعات حول مس کرمان و سکوت مسئولان / باشگاه مطرح فوتبال، توان انتخاب سرمربی ندارد!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
بازار داغ شایعات حول مس کرمان و سکوت مسئولان / باشگاه مطرح فوتبال، توان انتخاب سرمربی ندارد!

مس کرمان که با داعیه بازگشت به لیگ برتر وارد لیگ دسته اول شد، با مشکلات فراوانی مواجه شده و حالا مدت زیادی است که سرمربی نیز ندارد!

به گزارش "ورزش سه"، بعد از سقوط مس کرمان به لیگ دسته اول، مسئولان پیشین این باشگاه از اقدامات سریع برای بازگشت به لیگ برتر خبر دادند. آنها با جذب ستاره های سابق لیگ برتری برای صعود به سطح اول فوتبال تلاش کردند و با اینکه تصور می شد با سرمربیگری محمودی نیا روزهای خوبی را پشت سر بگذارند، اما حالا در یک بحران عجیب قرار گرفته اند.

بعد از تغییرات مدیریتی در باشگاه مطرح فوتبال آنها با مساله سقف بودجه مواجه شدند و اجبارا قرارداد برخی بازیکنان خود را فسخ کردند. از طرف دیگر در پی کسب نتایج ضعیف محمودی نیا نیز از راس کادرفنی جدا شد.

با جدایی محمودی نیا تصور می شد یک سرمربی سرشناس هدایت نارنجی پوشان را در لیگ یک برعهده بگیرد، اما این اتفاق نیفتاد و مس کرمان در دو هفته گذشته با هدایت مهدی نامجو که از دستیاران محمودی نیا بود وارد زمین شد و دو شکست را به دست آورد.

در نهایت بعد از باخت به خیبر خرم آباد شنیده می شود نامجو نیز از جمع مسی ها جدا شده و حالا همچنان مشخص نیست چه کسی عهده دار سمت سرمربیگری مس کرمان خواهد شد.

در روزهای گذشته شایعات زیادی حول نیمکت نماینده سابق ایران در لیگ قهرمانان به وجود آمده و نام های متعددی در رسانه ها مطرح شدند. باشگاه مس کرمان چند روز پیش در اطلاعیه ای گمانه زنی ها درباره سرمربی جدید تیم را تکذیب کرد اما بعد از باخت به خیبر بار دیگر نام هایی مثل وحید رضایی، سهراب بختیاری‌زاده، رضا عنایتی، سعید دقیقی و... در برخی رسانه‌ها به عنوان گزینه‌های سرمربیگری مس کرمان مطرح شده است.

موضوع مهم اما سکوت عجیب مدیران باشگاه مس کرمان است؛ آنها نه تنها اقدامی در راستای انتخاب سرمربی نمی‌کنند که هیچ پاسخی نیز به ابهامات موجود نداده اند و مشخص نیست چه سرنوشتی در انتظار باشگاه قدیمی و مطرح فوتبال ایران در لیگ دسته اول خواهد بود.