جمعه 31 فروردین 1403

کرمان

کرمان

وب‌گاه الف

مجری طرح گندم وزارت جهاد کشاورزی گفت: برآورد می شود 13.5 میلیون تن گندم در سال زراعی جاری تولید و حداقل 10.5 میلیون تن خرید تضمینی انجام شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

سردار شریف اعلام کرد که فرمانده کل سپاه برای ادامه حضور یگان‌های امدادی و استانی سپاه برای امدادرسانی به مردم سیل زده تا بازگشت شرایط عادی دستور دادند.

وب‌گاه خبر آنلاین

امام جمعه اردبیل گفت: عملیات وعده صادق نه تنها غرور مقدس ایرانی‌ها بلکه غرور مقدس یک و نیم میلیارد مسلمان را احیا کرد و بارقه امید در دل تمام مسلمان‌ها روشن شد.

خبرگزاری ایرنا

کرمان - ایرنا - دومین دوره کلاس های هندلری (هدایت کننده اسب) و سومین دوره کلینیک ملی تخصصی اسب به میزبانی شهرستان سیرجان آغاز شد و 2 روز ادامه خواهد داشت.

خبرگزاری تسنیم

مجری طرح گندم وزارت جهادکشاورزی برآورد کرد 13.5 میلیون تن گندم در سال زراعی جاری تولید و حداقل 10.5 میلیون تن خریدتضمینی انجام شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سردار شریف از دستور فرمانده کل سپاه برای ادامه حضور یگان‌های امدادی و استانی سپاه برای امدادرسانی به مردم سیل زده تا بازگشت شرایط عادی خبر داد.

وب‌گاه الف

سردار شریف از دستور فرمانده کل سپاه برای ادامه حضور یگان‌های امدادی و استانی سپاه برای امدادرسانی به مردم سیل زده تا بازگشت شرایط عادی خبر داد

وب‌گاه عرشه آنلاین

تصاویری از مرگ دلخراش عروس زرندی در شب عروسی در کانال‌ها و صفحات مجازی محلی منتشر شده است. تصاویری از مرگ دلخراش عروس زرندی در شب عروسی در کانال‌ها و صفحات مجازی محلی منتشر شده است. به گزارش عرشه آنلاین یک عروسی در شهر زرند کرمان به عزا تبدیل شد.

خبرگزاری دانشجو

سردار شریف از دستور فرمانده کل سپاه برای ادامه حضور یگان‌های امدادی و استانی سپاه برای امدادرسانی به مردم سیل زده تا بازگشت شرایط عادی خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

صرف نظر از سن واقعی اسمیت، به نظر می رسد که او یک زندگی فعال و طولانی را دنبال کرد. صرف نظر از سن واقعی اسمیت، به نظر می رسد که او یک زندگی فعال و طولانی را دنبال کرد. به گزارش عرشه آنلاین؛ محمد عشقی، مدیرعامل هلال احمر یزد اظهار کرد: صبح امروز جمعه 31 فروردین ماه در محور مهریز به انار یک دستگاه کامیون و اتوبوس با هم برخورد کردند و در جریان آن 15 نفر مصدوم شدند.

وب‌گاه خبر آنلاین

رییس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از پیش بینی رگبار پراکنده و وزش باد در مناطقی از غرب و شمال غرب کشور خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سخنگوی سپاه از دستور سرلشکر حسین سلامی برای ادامه حضور یگان‌های امدادی و استانی سپاه در منطقه تا بازگشت شرایط عادی زندگی مردم خبر داد.

وب‌گاه فرارو

«با پایان تحقیقات تکمیلی از سوی بازپرس پرونده، شعبه کیفری دو وارد رسیدگی شده و متهمان را از جنبه عمومی به 3 سال حبس و جزای نقدی به میزان 70 میلیارد ریال محکوم کرد که با اعتراض محکومان، پرونده در دادگاه تجدیدنظر استان مطرح و پس از رسیدگی حکم محکومیت قطعی متهم اصلی مشارکتاً با محکوم دیگر صادر شد.»

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سردار شریف از دستور فرمانده کل سپاه برای ادامه حضور یگان‌های امدادی و استانی سپاه برای امدادرسانی به مردم سیل زده تا بازگشت شرایط عادی خبر داد.