سه‌شنبه 17 مهر 1403

بازار را دستوری و با نشستن نمی‌توان اداره کرد / خصوصی‌سازی واقعی باید صورت گیرد نه خصولتی‌سازی / چرا یک روز جوجه‌کشی داریم و یک روز صف مرغ؟

خبرگزاری دانشجو مشاهده در مرجع
بازار را دستوری و با نشستن نمی‌توان اداره کرد / خصوصی‌سازی واقعی باید صورت گیرد نه خصولتی‌سازی / چرا یک روز جوجه‌کشی داریم و یک روز صف مرغ؟

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی، کاندیدای ریاست جمهوری در انتخابات پیش رو، امروز در نشستی مشترک با اعضای اتاق اصناف، تعاون، بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی به بررسی به بررسی مسائل اقتصادی و تولید و گفتگو درباره برنامه‌ها و راهکارهای حل معضلات این بخش پرداختند. در این نشست فعالین و بخش‌های مختلف بخش غیردولتی و اصناف و صنایع مختلف خرد و کلان از استان‌های...

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی، کاندیدای ریاست جمهوری در انتخابات پیش رو، امروز در نشستی مشترک با اعضای اتاق اصناف، تعاون، بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی به بررسی به بررسی مسائل اقتصادی و تولید و گفتگو درباره برنامه‌ها و راهکارهای حل معضلات این بخش پرداختند.

در این نشست فعالین و بخش‌های مختلف بخش غیردولتی و اصناف و صنایع مختلف خرد و کلان از استان‌های مختلف به بیان دیدگاه و نظرات خود پیرامون وضعیت اقتصادی کشور و راه‌حل‌ها برای برون رفت از این وضعیت پرداختند.

همچنین در این نشست، غلامحسین شافعی، رئیس اتاق ایران، بهمن عبدالهی، رئیس اتاق تعاون و سعید ممبینی، رئیس اتاق اصناف ایران به بیان وضعیت امروز اقتصادی کشور و ضعف‌های مختلف بخش‌های مختلف بازرگانی و تولیدی و عدم حمایت دولت فعلی از آنان پرداختند.

در این نشست، آیت‌الله رئیسی به بیان دیدگاه‌ها و برنامه‌های خود در دولت آینده پیرامون حمایت از بخش غیردولتی و خحصوصی و علل و ریشه‌ی آسیب‌ها و ضعوف فعلی این بخش پرداختند.