شنبه 2 تیر 1403

اتاق اصناف ایران

اتاق اصناف ایران

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه خبر آنلاین

مصطفی پورمحمدی گفت: نگاه به درآمد بالای چند پزشک نگاه نکنید بسیاری از جامعه پزشکان و پرستاران درآمد خوبی ندارند.

وب‌گاه خبر آنلاین

سعید جلیلی گفت: خیلی از افرادی که درآمد بسیار زیادی دارند، با فرار مالیاتی و شفاف نبودن بحث‌های مربوط به شبکه‌های مالی فرار می کنند.

وب‌گاه خبر آنلاین

نامزد انتخابات ریاست جمهوری گفت: ما کشور ثروتمند هستیم. آدرسی که پورمحمدی و دوستان می‌دهند آدرس غلط است.

وب‌گاه گسترش

رئیس کمیسیون تخصصی موبایل و لوازم جانبی اظهار داشت: هنوز هیچ مرجع رسمی درباره واردات آیفون به ما اعلامیه‌ای نداده و واردکنندگان نیز منتظر تعیین سرنوشت این موضوع هستند.

وب‌گاه خبر آنلاین

رئیس کمیسیون تخصصی موبایل و لوازم جانبی، گفت: هنوز هیچ مرجع رسمی درباره واردات آیفون به ما چیزی ابلاغ نکرده و واردکنندگان هم منتظر تعیین تکلیف این موضوع، هستند.

وب‌گاه خبر آنلاین

دو ابلاغیه جدید در خصوص واردات آیفون طی روزهای اخیر با ابهاماتی همراه بود که همین امر موجب شد که بازار نیز تحت تاثیر قرار گیرد، در همین زمینه رئیس کمیسیون تخصصی موبایل و لوازم جانبی اتاق اصناف ایران عنوان کرد که هنوز هیچ مرجع رسمی درباره واردات آیفون به ما چیزی ابلاغ نکرده و واردکنندگان هم منتظر تعیین تکلیف این موضوع هستند.

خبرگزاری تسنیم

در راستای اجرای مواد 14 و 15 قانون بهبود مستمر محیط کسب و کار مصوب 1390 تکالیف مسؤولان بهبود محیط کسب و کار در همه دستگاه‌ها توسط معاون اول ابلاغ شد.

وب‌گاه گسترش

یکی از بهتریش روش های خرید لاستیک دولتی ثبت نام کردن در سایت های فروش اینترنتی است. این ثبت نام در سایت ها هر روز در ساعات مشخصی انجام می شود که می توان بهترین زمان آن را ابتذای روز دانست. پس از خرید، بارگذاری مدارک و واریز وجه، لاستیک‌ها به آدرس اعلام شده ارسال می‌شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

دبیرخانه هیات مقررات زدایی بهبود محیط کسب و کار از موافقت معاونت حقوقی ریاست جمهوری با بازگشت گزینه عجله دارم به سکوهای تاکسی اینترنتی خبر داد. دبیرخانه هیات مقررات زدایی بهبود محیط کسب و کار از موافقت معاونت حقوقی ریاست جمهوری با بازگشت گزینه عجله دارم به سکوهای تاکسی اینترنتی خبر داد. به گزارش عرشه آنلاین، با پیگیری‌های دبیرخانه هیات مقررات زدایی و پیرو پاسخ دریافتی از معاونت حقوقی...

وب‌گاه مشرق نیوز

دبیرخانه هیات مقررات زدایی بهبود محیط کسب و کار از موافقت معاونت حقوقی ریاست جمهوری با بازگشت گزینه عجله دارم به سکوهای تاکسی اینترنتی خبر داد.

وب‌گاه گسترش

بر اساس اظهارات دبیرکل اتاق اصناف، قیمت نان طی 4 سال اخیر افزایش نیافته است. وی همچنین افزود که پس از ابلاغ دستورالعمل فروش اینترنتی نان، قیمت‌ها نه کاهش و نه افزایش خواهد یافت. این بیانات نشان می‌دهد که قیمت نان در این مدت ثابت مانده و دستورالعمل جدید نیز تأثیری بر تغییر قیمت نان نخواهد داشت.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

6 خرداد 1403، اتاق اصناف ایران در اطلاعیه‌ای از ابلاغ دستورالعمل فروش اینترنتی نان از سکوها و فروشگاه‌های اینترنتی، فروش تلفنی و... خبر داد. ابلاغ این دستورالعمل شائبه افزایش قیمت نان در تهران را افزایش داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: درحالی که ابلاغ مصوبه فروش اینترنتی نان شائبه افزایش قیمت نان را در تهران افزایش می‌داد؛ دبیر کل اتاق اصناف ایران اعلام کرد این طرح به افزایش و یا کاهش قیمت نان منتهی نمی‌شود. البته به گفته او اگر افزایشی نیز باشد توافق بین خریدار و فروشنده است.