چهارشنبه 11 مهر 1403

بازتاب‌های یک شکست شرم‌آور / سلتیک را از لیگ قهرمانان بیرون کنید!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
بازتاب‌های یک شکست شرم‌آور / سلتیک را از لیگ قهرمانان بیرون کنید!

باخت سنگین سلتیک برابر دورتموند با بازتاب گسترده و انتقادهای تندی همراه شده است.

به گزارش "ورزش سه"، پیروزی درخشان 1-7 دورتموند برابر سلتیک در هفته دوم از مرحله گروهی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا بازتاب گسترده‌ای در رسانه‌های اروپایی داشته و توجه بسیاری را به خود جلب کرده و البته انتقادهای شدیدی را هم متوجه تیم بازنده کرده است.

عملکرد خوب و درخشان بازیکنان دورتموند از چشم کارشناسان و فوتبال دوستان پنهان نمانده اما از سوی دیگر به نظر می‌رسد که انتقادهای مطرح شده از عملکرد تیم سلتیک پس از این شکست سنگین بسیار تند بوده است.

اسکاتلند

اسکاتزمن: دورتموند توانست سلتیک را در حد یک تیم ضعیف و ملی تحقیر کند و آنها جایگاه‌شان را در این جدول به راحتی از دست دادند. سلتیک به وضوح متوجه شد که در این چرخه در چه جایگاهی قرار دارد و شب بسیار سختی را پس از شکست 1-7 سپری کرد.

هرالد: سلتیک توسط دورتموند به شکلی بی‌رحمانه سلاخی شد. آنها با نتیجه 1-7 برابر حریف در لیگ قهرمانان شکست خوردند وپ تحقیر شدند.

نشنال: سلتیک به بدترین شکل ممکن با هفت گل در لیگ قهرمانان توسط دورتموند سلاخی شد.

پت بونر (دروازهبان سابق سلتیک در بی‌بی‌سی اسپورت): واقعیت خودش را نشان داد. فراموش کردن چنین شبی بسیار دشوار است. کمترین حرفی که می‌توانیم درباره این وضعیت بزنیم این است که چنین شکستی واقعا شرم آور است. همه این اتفاقات به خاطر ساختار دفاعی ضعیف سلتیک رخ داد و البته اشتباهاتی که از روی عصبی شدن و ناراحتی بود و شرایط را بدتر کرد.

انگلیس

تلگراف: سلتیک در لیگ قهرمانان تحقیر شد و دورتموند بهترین عملکرد ممکن را به نمایش گذاشت. قهرمان اسکاتلند در رویارویی با چالش رفتن به یک سطح جدید موفق عمل نکرد و اسیر نایب قهرمان لیگ قهرمانان فصل گذشته شد. سلتیک طعم تلخی که پیش از این به خورد دیگران داده بود را خودش چشید.

دیلی میل: مردان مقابل پسربچه‌ها! سلتیک به بدترین شکل ممکن در لیگ قهرمانان توسط دورتموند و با دریافت هفت گل شکست خورد تا تیم برندان راجرز به زانو درآمده باشد. این سطح دیگری از ضعف و تصمیمات درست بود که نشان می‌دهد کار راجرز تمام شده است. عملکرد فاجعه‌بار در آلمان باید یک نقطه عطف برای سرمربی سلتیک باشد.

میرر:این شب تلخی برای شاگردان برندان راجرز بود و دورتموند در برابر دروازه بسیار بی‌رحم ظاهر شد. سلتیک خوش شانس بود که آدیمی به دلیل مصدومیت مجبور شد خیلی زود زمین بازی را ترک کند.

سان: دورتموند توانست تیم سلتیک را با نتیجه 1-7 شکست دهد. دورتموند توانست به راحتی عملکرد و نتیجه خوبی که سلتیک در هفته اول گرفته بود را از خاطر پاک کند. ضعف شدید دفاعی باعث شد که تیم برندان راجرز بهای سنگینی را پرداخت کند. او دوست داشت که تیمش بازی بهتری را حتی نسبت به هفته قبل ارائه کند اما شرایط کاملا برعکس پیش رفت و دورتموند یک نتیجه تحقیرآمیز که باورش بسیار دشوار است را به آنها تحمیل کرد.

گاردین: لیگ قهرمانان همیشه تجربیات سخت و تلخی را در اختیار سلتیک قرار داده است. نمی‌توان جلوی این احساس را گرفت که این ماهی بزرگ اگر از تنگ کوچکش بیرون بیاید، توانایی شنا کردن نخواهد داشت. دورتموند تکلیف بازی را در همان نیمه اول مشخص کرد. آنها در فرمت جدید دو پیروزی دارند و امیدوار هستند که روند درخشان فصل قبل را تکرار کنند.

تایمز: این بازی شبیه به فیلم ترسناک بود: دورتموند بی‌رحم توانست سلتیک ضعیف را در هم بشکند.

هرالد: سلتیک توسط دورتموند سلاخی شد و شاگردان برندان راجرز در واقع سرسخت‌ترین حریفان خودشان بودند که بدترین نمایش دفاعی را برابر فینالیست سال قبل ارائه کردند.

اسکای: دوتموند 1-7 برابر سلتیک به پیروزی رسید تا این تیم توسط این باشگاه آلمانی سر جایش نشانده شود.

اسپانیا

مارکا: دورتموند مثل طوفان غرید و سلتیک را از سر راه برداشت. آنها با غلتک از روی این تیم اسکاتلندی که هیچ چیزی برای ارائه در برابر میزبان نداشت عبور کردند. دورتموند در سیگنال ایدونا پارک با نتیجه 1-7 برابر سلتیک به پیروزی رسید و البته که با بنر بزرگ «مافیای یوفا» روی دیوار زرد به این سازمان هم حمله کرد. هواداران این تیم پس از شکست در فینال لیگ قهرمانان برابر رئال مادرید در فصل گذشته اشتیاق بسیاری برای رسیدن دوباره به فینال دارند و از همان لحظه اول شروع به حمایت و تشویق این تیم در دیداری کردند که تا دقیقه یازده، سه گل در آن رد و بدل شده بود.

موندو دیپورتیوو: گلزنی درخشان آدیمی! نایب قهرمان فصل گذشته امیدهای اسکاتلندی‌ها برای ادامه مسیر را از بین برد. دورتموند که در حال حاضر در صدر جدول رده‌بندی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا قرار دارد مصمم است که انتقام فینال فصل گذشته را در بازی بعدی از رئال مادرید بگیرد.

اسپورت:برسلونا و رئال مادرید باید در مرحله گروهی با دورتموند دیدار کنند و حالا می‌دانند که چه حریف قدرتمندی را پیش رو دارند. این تیم موفق شد برابر سلتیک نمایش خیره کننده را ارائه کند و با پیروزی 1-7 کارش را به پایان برساند. آدیمی در این بازی هت تریک کرد و یکی از بهترین بازیکنان تیمش در این بازی بود.

آ. اس: دورتموند و آدیمی در کنار هم نمایشی عالی داشتند. شاگردان نوری شاهین مانند یک هواپیما در لیگ قهرمانان اوج گرفتند. نایب قهرمانی فعلی این مسابقات حالا به لطف این پیروزی پر گل و هت تریک آدیمی در صدر جدول است.

فرانسه

اکیپ: دورتموند، منچسترسیتی، بارسلونا و اینتر تیم‌های برتر لیگ قهرمانان بودند. کریم آدیمی! این ستاره آلمانی باعث آزار و ناراحتی سلتیک شد. دورتموند سه‌شنبه شب از سد سلتیک عبور کرد و موقتا صدرنشین لیگ قهرمانان شد.

ایتالیا

گاتزتا دلو اسپورت: دیدارهای هفته دوم لیگ قهرمانان به بهترین شکل آغاز شد: با گل. در شبی که اینتر موفق شد برابر ستاره سرخ بلگراد به پیروزی برسد و میلان در تقابل با لورکوزن موفق نبود، دورتموند احساس کرد که باید پاسخ مناسبی به پیروزی 2-9 هفته گذشته بایرن مونیخ به دینامو زاگرب بدهد و با نتجیه 1-7 این تیم را شکست داد و اشک را به چشمان حریفش نشاند.

اتریش

کرونن: آدیمی فستیوال شوتزنی در دورتموند به راه انداخت! این تیم توانست با نتیجه 1-7 برابر حریف به پیروزی برسد. آدیمی در این بازی هتد تریک کرد و آنها با این پیروزی مقتدرانه به صدر جدول رسیدند.

سوئیس

بلیک: کوبل و دورتموند توانستند از سد سلتیک عبور کنند. این تیم در دومین دیدارش در لیگ قهرمانان هم به پیروزی رسید و پس از پیروزی 0-3 دو هفته قبل، این بار توانست هفت گل به حریف بزند تا نشان دهد که از مدعیان است.

بازتاب‌های یک شکست شرم‌آور / سلتیک را از لیگ قهرمانان بیرون کنید! 2
بازتاب‌های یک شکست شرم‌آور / سلتیک را از لیگ قهرمانان بیرون کنید! 3
بازتاب‌های یک شکست شرم‌آور / سلتیک را از لیگ قهرمانان بیرون کنید! 4
بازتاب‌های یک شکست شرم‌آور / سلتیک را از لیگ قهرمانان بیرون کنید! 5
بازتاب‌های یک شکست شرم‌آور / سلتیک را از لیگ قهرمانان بیرون کنید! 6
بازتاب‌های یک شکست شرم‌آور / سلتیک را از لیگ قهرمانان بیرون کنید! 7
بازتاب‌های یک شکست شرم‌آور / سلتیک را از لیگ قهرمانان بیرون کنید! 8