چهارشنبه 4 مهر 1403

بازدید اولاف شولتز از آلیانز آره‌نا / تب 40 درجه یورو در آلمان: صدراعظم هم آمد! (عکس)

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
بازدید اولاف شولتز از آلیانز آره‌نا / تب 40 درجه یورو در آلمان: صدراعظم هم آمد! (عکس)

در آستانه شروع یورو 2024 صدراعظم آلمان امروز در آلیانز آره‌نا حضور یافت تا شخصا از مراحل آماده‌سازی برای میزبانی تورنمنت بازدید کند.

به گزارش "ورزش سه"، تب یورو در آلمان بالا گرفته و بزرگترین تورنمنت ملی دنیای فوتبال بعد از جام جهانی به موضوع اول جامعه آلمان تبدیل شده است.

تا جایی که اولاف شولتز، صدراعظم آلمان، دقایقی پیش به مونیخ سفر کرد و شخصا با حضور در ورزشگاه آلیانز، محل برگزاری بازی افتتاحیه، از مراحل آماده‌سازی این ورزشگاه برای میزبانی بازدید کرد.

فیلیپ لام، مسئول کمیته برگزاری یورو 2024، در این بازدید صدراعظم آلمان را همراهی می‌کرد. شولتز و گروه همراه پس از بازدید از آلیانز آره‌نا به دهکده المپیک مونیخ رفته و از Fan Zone که در این دهکده برپا می‌شود هم بازدید کردند.

بازی افتتاحیه یورو 2024 روز 14 ژوئن بین آلمان و اسکاتلند در آلیانز آره‌نای مونیخ برگزار می‌شود. آلمان در یازده روز باقی‌مانده بی‌صبرانه منتظر این تورنمنت جذاب است.

در جریان بازدید صدراعظم آلمان از آلیانز آره‌نا او با جام قهرمانی اصلی یورو و همچنین عروسک نماد یورو 2024 آشنا شد. صدراعظم آلمان همچنین با داوطلبانی که برای برگزاری هر چه بهتر تورنمنت با کمیته برگزاری همکاری می‌کنند صحبت کرد و فیلیپ لام به عنوان رئیس کمیته برگزاری توضیحات کاملی درباره اقدامات انجام شده ارائه داد.

بازدید اولاف شولتز از آلیانز آره‌نا / تب 40 درجه یورو در آلمان: صدراعظم هم آمد! (عکس) 2
بازدید اولاف شولتز از آلیانز آره‌نا / تب 40 درجه یورو در آلمان: صدراعظم هم آمد! (عکس) 3
بازدید اولاف شولتز از آلیانز آره‌نا / تب 40 درجه یورو در آلمان: صدراعظم هم آمد! (عکس) 4