شنبه 8 اردیبهشت 1403

بازدید دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی از جمعیت هلال احمر استان مرکزی

خبرگزاری دانشجو مشاهده در مرجع
بازدید دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی از جمعیت هلال احمر استان مرکزی

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، حجت‌الاسلام والمسلمین خسروپناه در حاشیه این بازدید و در تماس تلفنی با دکتر سید علی منیری، معاون دانشجویی و جوانان سازمان جمعیت هلال احمر با بیان اینکه عضوی از جمعیت هلال احمر است، به اعضای این جمعیت خدا قوت گفت چراکه در ایام نوروز و ماه مبارک رمضان زحمات قابل توجهی متحمل شده‌اند. دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی با اشاره به شعار سال 1403 مبنی بر «جهش...

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، حجت‌الاسلام والمسلمین خسروپناه در حاشیه این بازدید و در تماس تلفنی با دکتر سید علی منیری، معاون دانشجویی و جوانان سازمان جمعیت هلال احمر با بیان اینکه عضوی از جمعیت هلال احمر است، به اعضای این جمعیت خدا قوت گفت چراکه در ایام نوروز و ماه مبارک رمضان زحمات قابل توجهی متحمل شده‌اند.

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی با اشاره به شعار سال 1403 مبنی بر «جهش تولید با مشارکت مردم» بیان کرد: هلال احمر، حکمرانی مردمی را با خدمت به مردم فراهم کرده و مشارکت مردم را نیز در خدمت به مردم به خوبی محقق کرده است.

منیری معاون دانشجویی و جوانان سازمان جمعیت هلال احمر در حاشیه این بازدید به دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: با برپایی ایستگاه‌هایی برای نشاط کودکان در سفر اقداماتی انجام داده‌ایم.

فرزاد مخلص‌الائمه، استاندار استان مرکزی نیز در این بازدید از فعالیت 600 نفر عضو جمعیت هلال احمر در ایام نوروز در این استان خبر داد.