یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

بازدید قربان‌زاده از تمرینات سرخابی‌ها / مهمان خاص و مشترک استقلال و پرسپولیس

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
بازدید قربان‌زاده از تمرینات سرخابی‌ها / مهمان خاص و مشترک استقلال و پرسپولیس

رئیس سازمان خصوصی سازی با حضور در تمرین استقلال، به گفتگو با کادرفنی و بازیکنان پرداخت.

به گزارش "ورزش سه"، تمرین امروز استقلال یک مهمان ویژه داشت. حسین قربان‌زاده رئیس سازمان خصوصی سازی به دعوت ریکاردو ساپینتو، راهی محل تمرین آبی پوشان شد و و ضمن بازدید از کمپ مرحوم ناصر حجازی با اعضای تیم، کادرفنی و بازیکنان دیدار و گفتگو کرد.

ساپینتو در این دیدار پس از استقبال از قربان‌زاده، تلاش رئیس سازمان خصوصی سازی را به جنگیدن برای صداقت در فوتبال ایران توصیف کرد و حمایت خودش و بازیکنان را از تحول در باشگاه اعلام کرد.

ویدئو: 299598

برخی از بازیکنان استقلال از جمله عارف غلامی نیز در گفتگو با رییس سازمان خصوصی ضمن تشکر از اقدامات انجام شده، رسیدگی به وضعیت مالی باشگاه به ویژه قراردادها را خواستار شدند.

غلامی که خسرو حیدری، بهزاد غلامپور و زبیر نیک نفس را نیز در کنار خود می دید، در صحبت هایی که با قربان‌زاده داشت، خواستار حل مشکلات پرتعداد استقلال شد.

قربان‌زاده هم وعده داد که بطور ویژه به این موضوع رسیدگی کند و در ادامه با مسوولان پارک ارم درخصوص موضوع اختلاف زمین 16 هزارمتری وزارت ورزش و پارک ارم گفتگو کرد.

البته حضور رئیس سازمان خصوصی سازی تنها به دیدار با استقلالی ها محدود نمی شود و گفته می شود که قربان‌زاده امروز عصر نیز از ورزشگاه شهید کاظمی و تمرین باشگاه پرسپولیس بازدید خواهد کرد.

بازدید قربان‌زاده از تمرینات سرخابی‌ها / مهمان خاص و مشترک استقلال و پرسپولیس 2
بازدید قربان‌زاده از تمرینات سرخابی‌ها / مهمان خاص و مشترک استقلال و پرسپولیس 3
بازدید قربان‌زاده از تمرینات سرخابی‌ها / مهمان خاص و مشترک استقلال و پرسپولیس 4