شنبه 1 اردیبهشت 1403

وزارت ورزش

وزارت ورزش

خبرگزاری خبرنگاران جوان

معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس درباره مسائل مختلف این تیم و تنش بین سرخابی ها توضیحاتی را بیان کرد.

وب‌گاه ورزش سه

حسین بادامکی اعلام کرد روز شنبه خریداران سهام پرسپولیس مدارک‌شان را ارائه خواهند داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، علیرضا پورسلمان در گفتگو با پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان درباره المپیک پاریس گفت: تیم ملی شمشیربازی سابر ایران موفق شد در فروردین ماه سهمیه المپیک را کسب کند و همچنین 3 شمشیرباز ایرانی در جدول انفرادی نیز قرار گرفتند. وی افزود: براین اساس شمشیربازان برای حضور در اردوی 50 روزه کمپ تمرینی کریستین بائو راهی فرانسه شدند و از پیمان فخری با توجه به...

خبرگزاری تسنیم

نشست کارگروه ورزش حزب موتلفه اسلامی برگزار شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

دو کاندیدای راه یافته به دور دوم انتخابات مجلس گفتند: مسئولین ورزش به وعده های خود عمل کنند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - عضو کمیته بدوی صدور مجوز حرفه‌ای گفت: با اقدام لازم و به موقع دولت و وزارت ورزش موضوع واگذاری سرخابی‌ها به سرانجام رسید و از یک بن‌بست خارج شدیم.

وب‌گاه الف

خبرآنلاین نوشت: واگذاری سهام 2 باشگاه استقلال و پرسپولیس به مراحل نهایی خود رسیده است.

خبرگزاری تسنیم

داوری که در کشتی نونهالان مازندران از سوی برخی مورد ضرب و شتم قرار گرفته و یک شب را در بیمارستان سپری کرده، می‌گوید درد روحی اتفاق رخ‌داده برایش بسیار سنگین‌تر از درد جسمی آن بوده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

واگذاری سهام 2 باشگاه استقلال و پرسپولیس به مراحل نهایی خود رسیده است.

خبرگزاری تسنیم

وزیر ورزش و جوانان همانگونه که در احکام سرپرست‌های فدراسیون آورده بود همچنان بر عدم حضور این افراد در انتخابات تأکید دارد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

سازمان فرابورس با انتشار اطلاعیه‌ای نحوه و شرایط واگذاری سرخابی‌ها را مشخص کرده است. این اطلاعیه برای استقلالی‌ها در 31 صفحه و پرسپولیسی‌ها در 34 صفحه منتشر شده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

جدایی پرسپولیس و استقلال از وزارت ورزش و حواشی مربوط به مالکیت این دو باشگاه سرانجام قرار است به‌صورت رسمی تا قبل از 5 اردیبهشت‌ماه 1403 به پایان برسد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

بانوی ملی پوش اسکیت هنری گفت: رشته اسکیت هنری خیلی جای پیشرفت دارد و می‌توانیم مدال بیشتری کسب کنیم.

وب‌گاه عصر ایران

سینا کلهر معاون امور جوانان وزارت ورزش به برپایی مجدد گشت های ارشاد و برخورد بخاطر حجاب واکنش نشان داد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

معاون وزارت ورزش و جوانان گفت: خصوصی سازی باشگاه‌های سرخابی به سازمان خصوصی سازی واگذار شده است و روز سوم اردیبهشت مالکان دو باشگاه مشخص می‌شوند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مرکز حراست وزارت ورزش و جوانان از اداره کل ورزش استان مازندران خواست به سرعت اتفاقات رخ داده در مسابقات کشتی نونهالان این استان را بررسی و گزارش کند. مرکز حراست وزارت ورزش و جوانان از اداره کل ورزش استان مازندران خواست به سرعت اتفاقات رخ داده در مسابقات کشتی نونهالان این استان را بررسی و گزارش کند. به گزارش عرشه آنلاین، در حاشیه مسابقات کشتی نونهالان در مازندران امروز اتفاقات تلخ و...