جمعه 28 اردیبهشت 1403

بازدید نماینده سازمان بازرسی کل کشور از بیمارستان کودکان حکیم

خبرگزاری دانشجو مشاهده در مرجع
بازدید نماینده سازمان بازرسی کل کشور از بیمارستان کودکان حکیم

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، در پی دستور رئیس سازمان بازرسی کل کشور مبنی بر حضور میدانی و مؤثر بازرسان به منظور نظارت بر نحوه خدمات‌رسانی دستگاه‌های اجرایی در روزهای تعطیلات نوروزی 1403، سید محمد سعید نوربخش بازرس کل و معاون بازرسی امور بهداشت و درمان سازمان بازرسی کل کشور از بیمارستان کودکان حکیم بازدید کرد و روند خدمت رسانی به مراجعان را مورد بررسی قرار داد. تیم بازرسی ضمن...

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، در پی دستور رئیس سازمان بازرسی کل کشور مبنی بر حضور میدانی و مؤثر بازرسان به منظور نظارت بر نحوه خدمات‌رسانی دستگاه‌های اجرایی در روزهای تعطیلات نوروزی 1403، سید محمد سعید نوربخش بازرس کل و معاون بازرسی امور بهداشت و درمان سازمان بازرسی کل کشور از بیمارستان کودکان حکیم بازدید کرد و روند خدمت رسانی به مراجعان را مورد بررسی قرار داد.

تیم بازرسی ضمن حضور در بخش اورژانس، درمانگاه، بخش‌های بستری و ویژه این بیمارستان به گفت‌وگو با همراهان بیماران و کادر درمان پرداخت.

بازرس کل امور بهداشت و درمان سازمان بازرسی با تاکید بر آمادگی کادر درمان و بخش‌های مختلف بیمارستان برای خدمت رسانی بهتر به بیماران در ایام عید، دغدغه‌های مسؤولان بیمارستان مبنی بر کمبود نیروی انسانی و بهره برداری ناکامل از بیمارستان را شنید و نسبت به رفع مشکلات آن‌ها دستورات پیگیری لازم را صادر کرد.