جمعه 28 اردیبهشت 1403

بازگشت آرمین سهرابیان پس از 1547 روز

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
بازگشت آرمین سهرابیان پس از 1547 روز

آرمین سهرابیان پس از گذشت بیشتر از 4 سال، یک بار دیگر برای استقلال به میدان می رود.

به گزارش "ورزش سه"، یکی از خریدهای خوب استقلال در بازار نقل و انتقالات تابستانی، جذب آرمین سهرابیان بوده است. بازیکنی که می تواند جای خالی عارف غلامی را در ترکیب اصلی پر کند و در صورت هماهنگی بین وی و مرادمند، آبی ها خیالشان از خط دفاعی راحت می شود.

سهرابیان در شرایطی امشب و در دیدار برابر صنعت نفت به میدان می رود که از آخرین حضور او در لباس استقلال، 4 سال و 2 ماه و 24 روز می گذرد و او امشب این فرصت را دارد تا دوری از لباس تیم محبوبش را به پایان برساند.

آخرین بار در 26 اردیبهشت 1398 بود که سهرابیان در هفته پایانی لیگ هجدهم و در دیدار برابر سپیدرود رشت به میدان رفت و در پایان آن فصل توسط آندره آ استراماچونی از استقلال کنار گذاشته شد و به سایپا پیوست.

این بازیکن در ادامه راهی گل گهر شد و حالا با گذشت 1547 روز، می تواند یک بار دیگر برای استقلال به میدان برود و امیدوار است با درخشش در لباس این تیم، در رقابت های جام ملت های آسیا حضور پیدا کند.

نکته جالب درخصوص آخرین بازی سهرابیان برای استقلال این است که در پایان آن دیدار برابر سپیدرود، خسرو حیدری از فوتبال خداحافظی کرد. ضمن اینکه هدایت نماینده رشت را نیز مرحوم نادر دست نشان برعهده داشت.

بازگشت آرمین سهرابیان پس از 1547 روز 2
بازگشت آرمین سهرابیان پس از 1547 روز 3