یک‌شنبه 15 مهر 1403

بازگشت استقلال به مدار خوشبختی پس از 210 دقیقه

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
بازگشت استقلال به مدار خوشبختی پس از 210 دقیقه

بازیکنان استقلال پس از مدت نسبتا طولانی جشن شادی گل گرفتند.

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال استقلال که چند روز پیش سرمربی خود را برکنار کرده و در حال حاضر موقتا سهراب بختیاری‌زاده را روی نیمکت دارد، مقابل تیم هوادار خیلی زود به گل اول رسید. در دقیقه 17 بازی بود که ماشاریپوف توپ را به درون محوطه حریف فرستاد و رافائل سیلوا با پرش بلند از بین مدافعان هوادار با ضربه سر، توپ را به درون دروازه این تیم فرستاد.

این گل نه تنها اولین گل سیلوا در فصل جدید بود بلکه اهمیت ویژه‌ای برای آبی‌های تهران داشت. آنها که آخرین بردشان در لیگ برتر به هفته اول برمی‌گردد، حالا در آستانه کسب دومین پیروزی و خروج از بحران قرار گرفته‌اند.

نکته جالب‌تر اینکه استقلالی‌ها آخرین گلشان را در دقیقه 75 مصاف با نساجی زده بودند و پس از آن در مصاف با پرسپولیس و السد در زدن گل ناکام ماندند تا گل امشب سیلوا پس از 211 دقیقه استقلال را به مدار گلزنی برگرداند.

تا پیش از این آبی‌ها در هر بازی که حداقل دو گل زده‌اند به عنوان بازنده زمین را ترک نکرده‌اند و باید دید امشب همین روند را حفظ خواهند کرد یا خیر. البته که با توجه به شرایط بازی بعید است اتفاق خاصی در تعیین برنده و بازنده بازی هوادار - استقلال ایجاد شود.