شنبه 31 شهریور 1403

بازگشت علیپور به مدار خوشبختی

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
بازگشت علیپور به مدار خوشبختی

مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس بالاخره اولین گل خود در فصل جدید را به ثمر رساند.

به گزارش "ورزش سه"، علی علیپور که در پایان فصل 99-98 از پرسپولیس جدا شد، امسال مجددا به این بازگشت. در حالی که تابستان تیترهایی با کلیدواژه "آقای گل" بازگشت او به جمع قرمزها را پوشش داد اما علیپور آنطور که انتظار میرفت نتوانست خیلی زود انتظارات را برآورده کند.

علیپور آنقدر همه را برای تماشای اولین گلش چشم انتظار گذاشت که از ناکامی سریالی او در باز کردن دروازه حریفان با عنوان طلسم یاد میشد. با این وجود او امشب کار را تمام کرد و با زدن گل دوم تیمش به آلومینیوم اراک خیال همه را راحت کرد و خودش را هم از درگیر شدن با حواشی جدید نجات داد.

علی علیپور هر چند در بازگشت به جمع قرمزها کمی طول کشید تا پاگشای گلزنی خود را جشن بگیرد اما جالب اینجاست بدانید که او پس از دوران اوج خود در پرسپولیس و جدایی از این تیم اتفاقی عجیب‌تر در ثبت اولین گلش را تجربه کرده است.

او اولین گل خود با پیراهن ماریتیمو را در چارچوب هفته 26 لیگ پرتغال و مصاف با فارنسی به ثمر رساند ولی برای ثبت اولین گلش در تیم ژیل ویسنته اصلا صبر نکرد و در همان هفته اول توانست گلی سه امتیازی وارد دروازه تیم پاسوس ده فریرا کند. حالا این بازیکن در بازگشت به پرسپولیس پس از سپری شدن مجموع پنج بازی در لیگ برتر و لیگ نخبگان اولین گل خود را زد.

این را هم یادآوری کنیم که علی علیپور آخرین گل خود قبل از ترک پرسپولیس را در دیدار نیمه نهایی مقابل استقلال به ثمر رسانده بود. دیداری که با تساوی 2 بر 2 در پایان وقت‌های قانونی و اضافه به ضربات پنالتی رفت و در نهایت با برد آبی‌ها همراه شد.

بازگشت علیپور به مدار خوشبختی 2