چهارشنبه 11 مهر 1403

بازگشت پدیده لیگ با دبل زیبای آسیایی / خوشحالم در سپاهانم نه استقلال و پرسپولیس!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
بازگشت پدیده لیگ با دبل زیبای آسیایی / خوشحالم در سپاهانم نه استقلال و پرسپولیس!

مهاجم خبرساز سپاهان با دبل گلزنی مقابل استقلال تاجیکستان، به توضیح درباره شادی گلش در این جدال پرداخت و مدعی شد آن را به واسطه فشارهای ناعادلانه‌ای که طی این مدت متحمل شده، انجام داده بود.

به گزارش "ورزش سه"، سپاهان موفق شد بعد از مدت‌ها با یک نمایش روان و تماشایی انتظارات را کاملا برآورده کرده و یک برد پرگل مقابل استقلال تاجیکستان به نام خود کند. دیداری که در آن جواد آقایی‌پور هم در قامت ستاره تیمش ظاهر شد و با دو گل دیدنی، توانست بار دیگر توانایی خود را به رخ بکشد و منتقدان را به سکوت فرابخواند.

آقایی‌پور که فصل گذشته در قامت ستاره در تیم پایین جدولی استقلال خوزستان ظاهر شده بود و با گل‌های خود سهم بزرگی در بقای این تیم ایفا کرده بود، در پنجره تابستانی موردتوجه تیم‌های مدعی جدول قرار گرفت و بحث زیادی درباره انتقال او به استقلال، پرسپولیس و در نهایت سپاهان وجود داشت. حتی بحث حضورش در فوتبال اروپا نیز شکل گرفته بود که به صورت ناگهانی از فرودگاه بازگشت. با این حال هزینه صورت گرفته از سوی سپاهان برای این انتقال باعث شد تا فشار زیادی را در این مدت متحمل شود. دو گل دیدنی و جذاب از سوی آقایی‌پور برابر استقلال تاجیکستان بغض او را شکست و نشان داد که باز هم می‌تواند در قامت یک ستاره ملی‌پوش و تاثیرگذار ظاهر شود و از فشار و هجمه‌ها فاصله بگیرد.

از گلزنی برابر استقلال تاجیکستان شروع کنیم یا به عقب و روزهای پرماجرایی که پشت سر گذاشتی بپردازیم؟ قطعا دوست ندارم درباره مسائل غیرفوتبالی و چیزی به من ارتباطی ندارد صحبتی کند. من یک فوتبالیست هستم. زندگی حرفه‌ای من کاملا مشخص است. تمرین، تمرین و فوتبال و تلاش برای بهترین نمایش و تعهد! قطعا برخی مسائل خارج از این در دست بازیکن نیست و من کاملا آن را پذیرفته‌ام و طبیعی است که تمام تمرکز شخصی من روی فوتبال باشد و اهدافی که دنبال می‌کنم.

پس نمی‌خواهی درباره پنجره تابستانی داغی که پشت سر گذاشتی و تیتر اول بودی صحبت کنی! داغ بود، فقط همین! نه بیشتر و نه کمتر. من فقط می‌خواستم به عنوان یک فوتبالیست بازی کنم و البته طبیعی بود که خیلی مسائل را بررسی کنم و با مشورت بیشتر تصمیم مناسبی بگیرم که برای آینده‌ام اتفاقات خوبی رقم بخورد. اهداف من را به خوبی می‌دانی. در 24 سالگی قرار دارم و یک مسیر طولانی پیش رو دارم و قله‌های زیادی برای خودم متصور شده‌ام. مثل یک کوهنورد باید یکی بعد از دیگری آنها را فتح کنم و هیچ ترسی از آینده ندارم چون بهترین اتفاقات را در انتهای آن برای خود قرار داده‌ام.

بله، قبلا صحبت کرده بودیم. حضور در تیمی بزرگ، حضور در تیم ملی، حضور در فوتبال اروپا و لژیونر شدن و تاثیر فیکس در تیم ملی. اهداف بزرگ تو بودند که طی دو فصل اخیر برای آنها جنگیدی و مسیر را مشخص کردی. قطعا سخت است و من این را پذیرفته‌ام. سعی کردم در استقلال خوزستان بهترین شرایط را برای خودم و البته تیمم شکل دهم. خدا هم قطعا دوستم داشت که در این تیم اتفاقات خوبی برایم قرار داد و از همان‌جا توانستم نظر آقای قلعه‌نویی را جلب کنم و از اعتماد ایشان بی‌نهایت ممنونم. کاملا به این موضوع آگاه هستم که در دوره‌ای قرار دارم که مهاجمان بزرگ و سرشناسی در تلاش برای حضور در تیم ملی حاضر هستند و من هم مثل یک سرباز تا بالاترین توان می‌جنگم. خیلی سخت اما لذتبخش است و من این مسیر را دوست دارم و برای آن همه چیز را در نظر گرفته و تلاش خواهم کرد. بیش از انگشتان یک دست مهاجم خوب و مدعی اکنون داریم که باید با آنها رقابت کنم و این تمام ذهنیت من است که باید هر روز که بیدار می‌شوم به راهی برای بهتر شدن فکر کنم تا پله به پله از این مسیر جلوتر بروم.

بازی ملی‌ات را هم انجام دادی و نظر امیر قلعه‌نویی را هم جلب کردی. بار دیگر از اعتماد آقای قلعه‌نویی و دیگر اعضای کادرفنی ممنون هستم. کاملا احساس غرور و افتخار می‌کنم و مسوولیت سنگینی هم در ادامه خواهم داشت تا بتوانم همچنان نظر کادرفنی را جلب کنم و نمی‌خواهم این فرصت را به سادگی از دست بدهم. من می‌جنگم و هیچ وقت علاوه بر اینکه کوتاه نمی‌آیم که سعی می‌کنم یک قدم هم جلوتر و بالاتر بردارم.

فشار زیادی اما به واسطه انتقالی که پشت سر گذاشتی متحمل شدی و عبور از پیشنهاد استقلال و پرسپولیس قطعا سخت بود. در همان ابتدا پاسخ شما را دادم. من بازیکن هستم و الان عضوی از تیم بزرگ سپاهان. قطعا از این انتخاب و انتقال راضی هستم و تمرکزم الان روی اتفاقاتی است که در آینده برای خودم متصور شده‌ام.

گفته می‌شود از این نگران بودی که با فشار صورت گرفته با انتخاب یکی از دو تیم استقلال یا پرسپولیس نابود شوی و شرایط علیه تو شود. نمی‌خواهم به این مسائل بپردازم و صحبتی کنم. انتخابی بود که با مشورت و بررسی زیادی انجام شد. سپاهان هم قطعا تیم بزرگی است. قهرمانی‌های زیادی در ویترین این باشگاه قرار گرفته و وظیفه ما اکنون این است تا به بهترین شکل برای هدف بزرگ‌مان در پایان فصل بجنگیم. از حضور در سپاهان کاملا راضی هستم و هر روز بیش از گذشته تلاش خواهم کرد تا ابتدا نظر آقای مورایس و در ادامه هواداران عزیزمان را جلب کنم. از حمایت آنها کاملا ممنونم و مطمئن باشند روزهای بهتری هم خواهم داشت و شما شک داری؟ شخصا مدت‌هاست به واسطه همشهری بودن‌مان عملکردت را دنبال می‌کنم و مسلما شکی ندارم اگر شرایط فراهم باشد پتانسیل خیلی بالاتری هم خواهی داشت. هدف من کاملا مشخص است و بارها درباره آن صحبت کردیم. برای یک فوتبالیست هیچ سقفی وجود ندارد. همه چیز با اراده و تلاش برای بهتر شدن شکل خواهد گرفت. خیلی خوشحالم که در مسیر زندگی‌ام افرادی هستند که با مشاوره‌های‌شان کمک بزرگی برای موفقیت من در این مسیر می‌کند. پله بعدی قطعا خیلی نزدیک است. این را قول می‌دهم و این یک رویاپردازی نیست.

پس خیلی زود باید بلیت اسپانیا و لالیگا را رزرو کنی! نه خیلی زود اما به وقتش! الان تمام تمرکزم روی موفقیت با سپاهان قرار دارد. تلاش برای تداوم حضور در تیم ملی و جلب اعتماد بیشتر اعضای محترم کادرفنی تیم ملی. اهداف با تلاش و تمرکز و ترسیم نقشه موفقیت یکی پس از دیگری شکل خواهد گرفت.

کار کردن با مورایس و قلعه‌نویی؟ ابتدا باید از مربیان گذشته‌ام هم تشکر داشته باشم. آقای پورموسوی در فصل گذشته و اکنون آقای مورایس که مربی بزرگی است. آقای قلعه نویی هم فراتر از یک مربی برای هر بازیکنی است. پرافتخارترین مربی ایران که مسلما در تلاش است تیم ملی را به افتخار بزرگی برساند و قطعا این اتفاق خواهد افتاد. گفتم که خدا دوستم دارد و آدم‌های بزرگ و خوبی را سر راهم قرار می‌دهد.

درباره گل‌هایت به استقلال تاجیکستان هم بگو. استقلال تیم خوبی بود اما ما قدرت‌مان را به نمایش گذاشتیم. مسلما اگر شرایط بهتر بود می‌توانستیم گل‌های بیشتری بزنیم. با این حال از این پیروزی کاملا خوشحالیم و انگیزه بیشتری به ما در ادامه مسیر داد. هدف ما دستیابی به بهترین اتفاقات و افتخارات در این فصل است. خوشحالم که در کنار دیگر هم‌تیمی‌هایم شب خوبی را پشت سر گذاشتم و تلاش می‌کنم این مسیر را تداوم ببخشم و در این مسیر روی کمک آنها حساب می‌کنم. بازیکنان بزرگ و باتجربه‌ای داریم و تلاش می‌کنیم به بهترین شکل انتظارات را برآورده کنیم.

شادی گلت هم جالب بود. کاملا مشخص بود که منظورت افرادی بودند که تحت فشارت گذاشته‌اند و به نوعی می‌خواهند بگویند این همه سر و صدا برای تو ارزش نداشت! باز هم باید تکرار کنم؟ من یک فوتبالیست هستم و وظیفه‌ام این است که تمرین و فوتبال بازی کنم. اینکه چه اتفاقاتی افتاد و چه هزینه‌ای شد را نمی‌دانم و به آن ورود نمی‌کنم. با این حال بله، فشار و هجمه زیادی بود. فصل گذشته ما شرایط سختی داشتیم اما توانستم خودم را نشان دهم. برای اینکه در تیم جدید هم با این فشار و شرایط به خودم بیایم کار سخت شد. بله، گفتم من را نمی‌بیینید؟ حالا خوب ببینید. من جواد آقایی پور هستم و اهداف بزرگی دارم و آن را یکی پس از دیگری ثابت می‌کنم.

راستی یادم نیست اما در یک بازی به شکلی عجیب نگذاشتی بازیکن هم‌تیمی‌ات گل بزند و خودت هم در زدن ضربه ناکام ماندی، خاطرت هست؟ بگذریم! فشار زیاد است و طبیعی است که در آن لحظه متوجه نشدم وگرنه از خودگذشتگی زیادی دارم. سعی می‌کنم خیلی زود بهتر از آن را جبران کنم.

و صحبت پایانی؟ جا دارد بار دیگر از همه کسانی که به من لطف داشتند و کمک کردند قدردانی کنم. از هواداران عزیز سپاهانی هم ممنون هستم که یک شب فوق العاده را در بازی با استقلال تاجیکستان شکل دادند. حمایت آنها مسلما کمک بزرگی به ما خواهد کرد تا به هدف بزرگ در انتهای فصل نزدیک و نزدیک‌تر شویم. باید از هواداران خانم سپاهانی هم تشکر ویژه‌ای داشته باشم که همراهی بزرگی با تیم داشتند و حامی ما بودند. قدردان همگی آنها و هواداران عزیز سپاهانی هستیم و در کنار آنها بهترین‌ها را برای این تیم هدف قرار داده‌ایم.

عکس‌ها: بهاره غلامی

بازگشت پدیده لیگ با دبل زیبای آسیایی / خوشحالم در سپاهانم نه استقلال و پرسپولیس! 2
بازگشت پدیده لیگ با دبل زیبای آسیایی / خوشحالم در سپاهانم نه استقلال و پرسپولیس! 3
بازگشت پدیده لیگ با دبل زیبای آسیایی / خوشحالم در سپاهانم نه استقلال و پرسپولیس! 4