دوشنبه 11 تیر 1403

بازگشت ژاردیم به شباب الاهلی / سعید عزت و مربی نامدار مقابل سپاهان

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
بازگشت ژاردیم به شباب الاهلی / سعید عزت و مربی نامدار مقابل سپاهان

روزنامه اماراتی خبر داده که لئوناردو ژاردیم به شباب الاهلی بازخواهد گشت.

به گزارش "ورزش سه"، روزنامه "الامارات الیوم" خبر داده که لئوناردو ژاردیم، سرمربی پرتغالی، به بازگشت به تیم شباب الاهلی نزدیک شده است تا از فصل آینده هدایت این تیم را بر عهده بگیرد. یک منبع در این باشگاه تأیید کرد که ژاردیم، سرمربی سابق "شوالیه‌های سرخ"، گزینه اصلی برای جانشینی نیکولیتش صرب است که فصل گذشته به عنوان سرمربی در این تیم فعالیت می‌کرد.

این منبع اشاره کرد که ژاردیم در حال پایان دادن به قرارداد خود با تیم الریان قطر است که پس از قهرمانی با شباب الاهلی در ادنوک لیگ، به آنجا نقل مکان کرده بود. این منبع همچنین تأیید کرد که ژاردیم از تمام جزئیات تیم آگاهی داشته و تجربه زیادی نیز در منطقه دارد.

نزدیک شدن ژاردیم به تصدی این پست باعث شد که مذاکرات با سرمربی اسپانیایی، کیکه فلورس، که یکی از گزینه‌های مطرح بود و همچنین سابقه هدایت تیم را داشت، به زودی پایان یابد. فلورس که 59 ساله است، در فصل گذشته هدایت تیم سویا اسپانیا را بر عهده داشت و در ماه می از این سمت برکنار شد.

از سوی دیگر، مدیریت باشگاه بین سه کشور اروپایی برای برگزاری اردوی آمادگی تیم برای فصل آینده در حال بررسی است؛ اسپانیا، صربستان و اتریش. این اردو پیش‌بینی می‌شود در ماه جولای، پس از آغاز اردوی تیم در دبی و انجام تست‌های پزشکی بازیکنان آغاز شود.

همچنین، مدیریت باشگاه در حال بررسی و نهایی کردن چندین پرونده مرتبط با قراردادهای جدید است. پس از تمدید قرارداد یک ساله با ولید عباس، محمد مرزوق و عزیز جانیف ازبکستانی، انتظار می‌رود که فهرست بازیکنان پس از اعلام رسمی نام سرمربی جدید، به طور رسمی مشخص شود. این فهرست احتمالاً شاهد تغییراتی خواهد بود، به ویژه در بخش بازیکنان خارجی. اولین آزمون تیم در فصل جدید، در ششم آگوست آینده، مقابل سپاهان ایران در پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا خواهد بود.