چهارشنبه 18 مهر 1403

بازگشت کاپیتان تیم ملی فوتسال به ایران

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
بازگشت کاپیتان تیم ملی فوتسال به ایران

ستاره ایرانی پالما با اتمام مسابقات تیمش در لیگا اسپانیا به تهران بازگشت.

به گزارش "ورزش سه"، حسین طیبی پس از سپری کردن یک فصل فوق‌العاده همراه پالما اسپانیا و کسب قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا که نقش کلیدی در موفقیت تیمش داشت، مجددا به ایران بازگشت.

ستاره ایرانی تیم فوتسال پالما که در فصل اخیر لیگا ناسیونال اسپانیا 15 گل به ثمر رساند و 6 گل در لیگ قهرمانان اروپا زد و یکی از مهره‌های کلیدی قهرمان اروپا بود، با اتمام رقابت‌های تیمش در فصل 23-2022 تصمیم گرفت به تهران برگردد.

حسین طیبی که پس از دوران حضورش در بنفیکا تصمیم گرفت به پالما برود و افتخار مهمی با قهرمانی در اروپا به دست بیاورد، به دلیل عدم صعود تیمش به فینال لیگا ناسیونال اسپانیا و قبل از مشخص شدن قهرمان این رقابت‌ها تصمیم گرفت به ایران برگردد که البته پیش از آن هم سفری به پرتغال داشته است.

قبل از بازگشت حسین طیبی به تهران، مسلم اولادقباد دیگر بازیکن ایرانی پالما و سعید احمدعباسی، دیگر لژیونر فوتسال و عضو باشگاه پالما اسپانیا نیز در هفته‌های قبل به ایران آمده بودند.

قرار است رقابت‌های فصل 24-2023 لیگا ناسیونال فوتسال اسپانیا حدود دو ماه دیگر آغاز شود که طیبی، اولادقباد و احمدعباسی نیز برای ادامه کارشان در پالما و والدپنیاس، یک ماه دیگر به این کشور برمی‌گردند تا در تمرینات پیش‌فصل شرکت کنند.

بازگشت کاپیتان تیم ملی فوتسال به ایران 2