شنبه 14 مهر 1403

بازیکنانی که یکی یکی مصدوم شدند / ذوب آهن رفیق گولسیانی را از دست داد!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
بازیکنانی که یکی یکی مصدوم شدند / ذوب آهن رفیق گولسیانی را از دست داد!

سرمربی ذوب آهن قبل از بازی با آلومینیوم تعدادی از بازیکنانش را به دلیل مصدومیت از دست داد.

به گزارش "ورزش سه"، ذوب‌آهن در یکی مسابقه غیر قابل باور با 4 گل مقابل آلومینیوم اراک شکست خورد. سبزپوشان اصفهانی در شرایطی در این بازی شکست خوردند که محمد ربیعی قبل از بازی با بدشانسی مواجه شد و برخی بازیکنانش را به دلیل مصدومیت از دست داد.

سرمربی ذوب آهن بعد از بازی با آلومینیوم اراک در نشست خبری با اشاره به این موضوع گفت: تبریزی فصل گذشته مصدومیت شدیدی در آلومینیوم اراک داشت، در این فصل هم دقایقی بازی کرد، اما بعد از بازی، از ناحیه قبلی دوباره مصدوم شد، تلاش هم کرد که خودش را برساند. آقای لطیفی هم در دیدار با فولاد مصدوم شد و از ناحیه همسترینگ مصدوم شد. دو بازیکن تهاجمی ما مصدوم شدند و غیر از علیاری در این بازی در جلوی زمین بازیکن تخصصی نداشتم. بهانه گیری نداریم.

وی ادامه داد: اگر بازی با VAR برگزار می‌شد، تاثیر بهتری در عملکرد داور می‌توانست داشته باشد، داور اشتباه داشت و یک خطای واضح که باعث مصدومیت بازیکن ما شد را اعلام نکرد، نمی‌گویم اشتباهاتی در محوطه‌ها پیش آمد، اما امیدوارم تبعیض در استفاده از VAR کمتر شود. من الان واقعا نگران چابرادزه هستم که به گونه‌ای مصدوم شد که نمی‌توانست بازی را ادامه دهد. اتفاقات خاصی در محوطه‌ها نیفتادف ولی در مورد داوری حرف دارم.

ربیعی در خصوص تعویض شایان مصلح خاطرنشان کرد: قبل از گل چهارم، شایان مصلح به بازی آمد تا از سمت چپ و عقب زمین موج ایجاد کنیم، آلومینیوم بلوک دفاعی ایجاد کرده بود و ما سعی کردیم این بلوک را بشکنیم. چندین بار در نیمه دوم این کار را کردیم که در زدن ضربه آخر مشکل داشتیم. من می‌خواستم گریگول را به دفاع کنار بیاورم.

سرمربی ذوب آهن در پایان گفت: واقعا مجبور شدیم از چاپرادزه به عنوان وینگر استفاده کنیم، هادی باغبان بازیکن خوبی است، اما در این بازی به کار ما نمی‌آمد.