جمعه 30 شهریور 1403

بازیکنان قدرت ایجاد تغییر در فوتبال را دارند / حمایت پپ از اعتصاب: بدون ستاره‌ها فوتبال نداریم

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
بازیکنان قدرت ایجاد تغییر در فوتبال را دارند / حمایت پپ از اعتصاب: بدون ستاره‌ها فوتبال نداریم

پپ گواردیولا در نشست خبری خود از رودری و تهدید او به اعتصاب حمایت کرد و گفت این تصمیمی است که بازیکنان باید بگیرند.

به گزارش "ورزش سه"، در روزهای گذشته مشخص شد که تقویم بیش از حد فشرده مسابقات فوتبال در اروپا فوتبالیست‌ها را تا حدی تحت فشار گذاشته که برخی از بزرگان فوتبال اروپا حتی آماده‌اند علیه یوفا و فیفا دست به اعتصاب زده و از بازی کردن خودداری کنند.

رودری ستاره منچسترسیتی از اولین کسانی بود که به صورت علنی این تهدید به اعتصاب را مطرح کرد. پپ گواردیولا سرمربی سیتی امروز از رودری حمایت کرد و به مسئولان فوتبال خاطرنشان کرد که فوتبال بدون ستاره‌های درجه‌یکش وجود خارجی نخواهد داشت.

رودری در صحبتهای خود با عصبانیت گفته بود:" به نظرم به اعتصاب خیلی نزدیکیم. این نظر همه بازیکنان است. اگر اوضاع همینطور ادامه داشته باشد بالاخره به جایی می‌رسیم که گزینه دیگری نخواهیم داشت".

رودری فصل گذشته برای باشگاه و تیم ملی کشورش روی هم رفته در طول یک فصل فوتبالی 64 بازی انجام داده و این واقعا رقمی باورنکردنی است. او تا حدی خسته و فرسوده شده بود که در ماه آگواردیولا امروز در نشست خبری پیش از دیدار سیتی مقابل آرسنال که یکشنبه برگزار می‌شود درباره صحبتهای رودری و تهدید اعتصاب گفت: "من موافقم این روزها خیلی‌ها دارند درباره بازیکنان صحبت می‌کنند. من معتقدم هر تغییری بخواهد انجام بشود باید از طرف خود بازیکنها باشد. آنها تنها کسانی هستند که می‌توانند وضعیت را تغییر بدهند. این ورزش و این کسب و کار بدون مربی، بدون مدیر ورزشی، بدون رسانه و بدون مالک باشگاه هم می‌تواند ادامه پیدا کند ولی بدون بازیکنان قابل تدوم نیست. شما بدون بازیکنان نمی‌توانید بازی کنید. پس آنها تنها کسانی هستند که قدرت این را دارند".

بازیکنان قدرت ایجاد تغییر در فوتبال را دارند / حمایت پپ از اعتصاب: بدون ستاره‌ها فوتبال نداریم 2