جمعه 30 شهریور 1403

بازیکن سابق آرسنال به دلیل قاچاق حشیش دستگیر شد!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
بازیکن سابق آرسنال به دلیل قاچاق حشیش دستگیر شد!

جی امانوئل توماس، بازیکن سابق تیم‌های آرسنال و کوئینز پارک رنجرز، به اتهام تلاش برای قاچاق 60 کیلو حشیش در فرودگاه استنستد دستگیر شده است.

به گزارش "ورزش سه"، این بازیکن توسط مأموران آژانس ملی جرم (NCA) در ساعت 8 صبح چهارشنبه در گوروک، اینورکلاید دستگیر شد. امانوئل توماس که در حال حاضر برای تیم گرینوک مورتون در لیگ قهرمانی اسکاتلند بازی می‌کند، پس از بازجویی توسط مأموران، در بازداشت به سر می‌برد و قرار است در دادگاه حاضر شود.

این دستگیری پس از آن صورت گرفت که مأموران حدود 600 هزار پوند حشیش را که در حال قاچاق از طریق فرودگاه استنستد بود، کشف کردند. مأموران نیروی مرزی حدود 60 کیلوگرم از این ماده مخدر را در دو چمدان که از بانکوک تایلند وارد شده بودند، شناسایی کردند.

امانوئل توماس قرار است به اتهام واردات مواد مخدر کلاس B در دادگاه کارلایل حاضر شود. دو زن 28 و 32 ساله نیز دستگیر و در دادگاه چلمزفورد حاضر شدند. آنها با قرار وثیقه آزاد شدند تا در اول اکتبر در دادگاه چلمزفورد حاضر شوند. امانوئل توماس قبلاً به عنوان بازیکن برای تیم جامشدپور اف‌سی در لیگ برتر هند در فصل 23-2022 بازی کرده بود.

او همچنین از سال 2011 تا 2013 برای ایپسویچ تاون، از سال 2013 تا 2015 برای بریستول سیتی و در سال 2019 برای تیم تایلندی رایونگ بازی کرده بود. او اولین قرارداد حرفه‌ای خود را در سال 2008 با آرسنال امضا کرد. او از سن هشت سالگی در تیم جوانان این باشگاه بازی می‌کرد، و سپس در سال 2011 به ایپسویچ تاون منتقل شد.

بازیکن سابق آرسنال به دلیل قاچاق حشیش دستگیر شد! 2