سه‌شنبه 29 اسفند 1402

مواد مخدر

مواد مخدر

خبرگزاری خبرنگاران جوان

فرمانده کل انتظامی کشور گفت: عهد و پیمان با شهدای انقلاب، انتظامی و شهدای 1402 می‌بندیم که تامین‌کننده امنیت و حافظ جان و مال مردم باشیم.

وب‌گاه عرشه آنلاین

زن جوانی که در اقدامی هولناک دست به آدم‌ربایی و جاسازی مواد مخدر برای تصاحب یک ملک و طلاق از همسرش زده بود، بازداشت شد. همشهری: زن جوانی که در اقدامی هولناک دست به آدم‌ربایی و جاسازی مواد مخدر برای تصاحب یک ملک و طلاق از همسرش زده بود، بازداشت شد. چندی قبل مرد جوانی هراسان به دادسرای امور جنایی مراجعه کرد و هنگامی که مقابل قاضی کشیک قرار گرفت، گفت: برادر 17ساله‌ام که تنها در خانه‌ای...

وب‌گاه فرارو

بر اساس تغییرات قوانین احتمال دارد برخی از مناسبت‌های آن کمی تغییر کند. به عنوان مثال ممکن است که زمان عید فطر، آغاز ماه مبارک رمضان و... با اختلاف یک روز بر اساس تقویم هجری شمسی تغییر کند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

تامین برنامه شبکه تهران سیما برای تعطیلات نوروز 1403 برترین و جدیدترین آثار سینمایی جهان را برای مخاطبان خود تدارک دیده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، حسین مظفر: وقوع ناآرامی‌های اجتماعی امروزه به بخشی از واقعیت زندگی روزمره جوامع در کل جهان تبدیل شده است. بر اساس گزارش برخی از موسسات پژوهشی بین سال‌های 2017 تا 2022 بیش از 400 اعتراض مردمی گسترده در بیش از 132 کشور روی داده است که 23 درصد این اعتراضات بیش از 3 ماه تداوم داشته اند. در این فرایند، اعتراضات مسالمت آمیز باید مورد حمایت قرار گیرند....

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مدیرکل روابط بین‌الملل ستاد مبارزه با موادمخدر گفت:«جمهوری اسلامی ایران نگرانی عمده‌ای در خصوص وضعیت افغانستان به عنوان تولید کننده عمده مت‌آمفتامین دارد و سازمان ملل نیز نگرانی‌ها را در رابطه با افزایش تولید، مصرف و قاچاق مواد روان گردان در آن کشور اعلام داشته است؛ لذا تبدیل افغانستان به تولید کننده عمده شیشه را باید جدی گرفت و علل آن را بررسی کرد که متاسفانه از این موضوع...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

دبیرکل ستاد مبارزه با موادمخدر بر ضرورت لغو تحریم‌های ظالمانه و همکاری مؤثر جامعه بین المللی به منظور تقویت مبارزه جهانی با مواد مخدر تاکید کرد.

وب‌گاه فرارو

«جمهوری اسلامی ایران نگرانی عمده‌ای در خصوص وضعیت افغانستان به عنوان تولید کننده عمده مت‌آمفتامین دارد و سازمان ملل نیز نگرانی‌ها را در رابطه با افزایش تولید، مصرف و قاچاق مواد روان گردان در آن کشور اعلام داشته است؛ لذا تبدیل افغانستان به تولید کننده عمده شیشه را باید جدی گرفت و علل آن را بررسی کرد که متاسفانه از این موضوع غفلت شده است.»

وب‌گاه مشرق نیوز

کاهش فشار خون، سم‌زدایی، برطرف شدن بیماری‌های التهابی، کاهش قند خون و تجزیه چربی‌ها از جمله فواید روزه است.

وب‌گاه عصر ایران

هنگامی که افسران گمرک فرودگاه بین المللی آرلاندا در استکهلم مسافری از ایران را متوقف می‌کنند بسته‌هایی که در ابتدا تصور می‌شود مواد مخدر هستند نظر ماموران را جلب می‌کند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو به نقل از کمیته ویژه منتخب رئیس جمهور، بیانیه این کمیته برای بررسی ناآرامی‌های سال 1401 به شرح زیر است؛ 1. و قوع ناآرامی‌های اجتماعی امروزه به بخشی از واقعیت زندگی روزمره جوامع در کل جهان تبدیل شده است. بر اساس گزارش برخی از مؤسسات پژوهشی بین سال‌های 2017 تا 2022 بیش از 400 اعتراض مردمی گسترده در بیش از 132 کشور روی داده است که 23 درصد این اعتراضات...

وب‌گاه مشرق نیوز

کمیته ویژه منتخب رئیس‌جمهور برای بررسی ناآرامی‌های سال گذشته بیانیه‌ای صادر کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصاد نیوز: بیانیه کمیته ویژه منتخب رئیس جمهور برای بررسی ناآرامی‌های سال 1401، منتشر شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

بیانیه کمیته ویژه منتخب رئیس جمهور برای بررسی ناآرامی‌های سال 1401، منتشر شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

بیانیه کمیته ویژه منتخب رئیس جمهور برای بررسی ناآرامی‌های سال 1401، منتشر شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بیانیه کمیته ویژه منتخب رئیس جمهور برای بررسی ناآرامی‌های سال 1401، منتشر شد.