پنج‌شنبه 19 مهر 1403

بازیکن سابق تیم ملی آمریکا:/ مسی شایسته عنوان بهترین بازیکن ام‌ال‌اس نیست!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
بازیکن سابق تیم ملی آمریکا:/ مسی شایسته عنوان بهترین بازیکن ام‌ال‌اس نیست!

تیلور توئلمن، بازیکن سابق فوتبال آمریکا، معتقد است لیونل مسی نباید در بین نامزدهای بهترین بازیکن فصل ام‌ال‌اس قرار داشته باشد.

به گزارش "ورزش سه"، چند روز قبل نام لیونل مسی، فوق ستاره آرژانتینی اینترمیامی به عنوان یکی از پنج نامزد نهایی انتخاب به عنوان بهترین بازیکن فصل لیگ آمریکا توسط کمیته برگزاری مسابقات ام ال اس مطرح شد و کمتر از دو هفته دیگر بعد از نظرسنجی از بین اهالی فوتبال در امریکا، تکلیف این جایزه مشخص خواهد شد.

با وجود آنکه مسی در 18 بازی برای اینترمیامی در فصل جاری به میدان رفته و موفق به زدن 17 گل نیز شده است اما تایلر توئلمن، بازیکن سابق تیم ملی آمریکا و لیگ ام ال اس شدیدا از حضور مسی در بین نامزدهای بهترین بازیکن فصل انتقاد کرده و به هیچ عنوان کاپیتان تیم ملی آرژانتین را لایق این عنوان نمی‌داند.

توئلمن در مصاحبه با سایت گل در این خصوص گفت:" بر کسی پوشیده نیست که به ثمر رساندن 17 گل و 15 پاس گل در 18 بازی آمار بدی برای یک بازیکن در ام ال اس به حساب می‌آید. اما برای انتخاب بهترین بازیکن فصل باید معیارهای دیگر را هم مدنظر قرار داد.

اینترمیامی امسال در 9 بازی از هشت دیداری که مسی را در اختیار نداشته به پیروزی رسیده است. سال قبل این تیم در 78 درصد از بازی هایی که مسی در ترکیب بود به برد رسید. با این حال این تیم امسال بدون مسی آمار برد بیشتری را ثبت کرده است. این یعنی حضور اینتر میامی بدون حضور مسی حتی تیم موفق تری بوده است. نمی‌دانم با وجود ین حساب سرانگشتی ساده، چرا تصمیم گرفتند نام او را در بین اسامی قرار دهند."

بازیکن سابق تیم ملی آمریکا:/ مسی شایسته عنوان بهترین بازیکن ام‌ال‌اس نیست! 2