یک‌شنبه 17 تیر 1403

بازیکن مصری آرسنال در تیم گمنام عربستانی

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
بازیکن مصری آرسنال در تیم گمنام عربستانی

باشگاه الخلود عربستان به دنبال جذب محمد الننی، ملی پوش مصری سابق آرسنال است.

به گزارش "ورزش سه"، گزارش‌های مطبوعاتی شامگاه پنجشنبه حاکی از آن است که محمد الننی، بازیکن ملی پوش مصری و هافبک سابق آرسنال، به زودی به یکی از باشگاه‌های لیگ حرفه‌ای عربستان سعودی ملحق خواهد شد.

تمام باشگاه‌های لیگ روشن سعودی به دنبال تقویت تیم خود با قوی‌ترین نقل و انتقالات در تابستان آینده هستند. این اتفاق پس از جهشی که صندوق سرمایه‌گذاری عربستان سعودی ایجاد کرده، از تابستان گذشته در حال رخ دادن است.

روزنامه "الریاضیه" عربستان گزارش داده است که باشگاه الخلود (که به تازگی به لیگ حرفه‌ای عربستان سعودی صعود کرده)، وارد مذاکرات با الننی شده است تا وی را در تابستان 2024 به خدمت بگیرد.

این روزنامه توضیح داد: مدیریت الخلود به دنبال تقویت تیم با قراردادهای قوی است و هدف آنها نیز باقی ماندن در لیگ حرفه‌ای عربستان و جلوگیری از سقوط مجدد است.

این روزنامه افزود: محمد الننی یکی از اهداف اصلی باشگاه سعودی برای جذب در تابستان آینده است که این بازیکن به دلیل تجربیات گسترده‌اش در میادین اروپایی، مورد توجه باشگاه قرار گرفته است.

آرسنال پیشتر اعلام کرده بود که الننی پس از پایان فصل از این تیم جدا شده است. او پس از یک دوره 8 ساله که در طی آن 3 عنوان قهرمانی (2 بار جام خیریه و 1 بار جام حذفی) کسب کرده، از توپچی‌ها جدا شد.

بازیکن مصری آرسنال در تیم گمنام عربستانی 2