دوشنبه 2 مهر 1403

بازیگر «سبز قاتل» آسیب دید / لغو اجرای 2 مهر

وب‌گاه خبر آنلاین مشاهده در مرجع
بازیگر «سبز قاتل» آسیب دید / لغو اجرای 2 مهر

میلاد رفاقتی یکی از بازیگران نمایش «سبز قاتل» که این روزها در تماشاخانه ملک اجرا می‌شود؛ به دلیل حرکات فیزیکی روی صحنه آسیب دید و اجرای دوشنبه 2 مهر این نمایش لغو شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ پریسا نقدی‌زاده کارگردان نمایش «سبز قاتل» که از 25 شهریور در تماشاخانه ملک روی صحنه است، درباره اتفاق رخ داده برای یکی از بازیگران نمایش به خبرنگار مهر گفت: نمایش «سبز آبی» با حضور سینا رازانی و میلاد رفاقتی اجرا می‌شود. میلاد رفاقتی در اجرا حرکت‌های بدنی زیادی دارد و متأسفانه شب گذشته یکم مهر، رفاقتی در اول اجرا حرکتی داشت که باعث آسیب‌دیدگی او شد.

به گزارش مهر، این کارگردان ادامه داد: میلاد رفاقتی با وجود آسیب‌دیدگی تا پایان اجرا روی صحنه به کار خود ادامه داد ولی بعد از اجرا از هوش رفت. بلافاصله او را نزد پزشک بردیم تا روند درمانی هر چه سریع‌تر انجام شود.

نقدی‌زاده یادآور شد: طبق دستور پزشک و تا مشخص‌شدن نوع آسیب‌دیدگی، رفاقتی نباید روی صحنه برود به همین دلیل اجرای امشب 2 مهر نمایش «سبز قاتل» را لغو کردیم.

کارگردان نمایش «سبز قاتل» در پایان درباره وضعیت ادامه اجراهای این اثر نمایشی، تأکید کرد: قرار است امروز متخصصان ارتوپد نظر خود را درباره اینکه آیا تاندوم دست میلاد کش آمده یا پاره شده است، اعلام کنند. امیدواریم که رفاقتی دچار پارگی تاندوم نشده باشد و به بتوانیم اجراهای نمایش را از سر بگیریم در غیر این صورت احتمال به تعویق افتادن اجرا وجود دارد.

24357

کد خبر 1961492