بازی با ریموت، پسر 12 ساله آبیکی را به کام مرگ برد
قزوین - ایرنا - فرمانده انتظامی آبیک گفت: یک پسر 12 ساله به علت بازی با ریموت و گیرکردن در لای چهارچوب درب جان خود را از دست داد.
سرهنگ مجید حسنوند روز یکشنبه با اعلام این خبر افزود: در پی دریافت گزارش حادثهای در بخش بشاریات شهرستان آبیک، بلافاصله ماموران انتظامی این بخش برای رسیدگی به موضوع به محل اعزام شدند. وی افزود: ماموران با حضور در محل مشاهده کردند که پسر 12 سالهای در کارگاه نقاشی پدرش هنگام بازی کردن با ریموت درب آهنی، ناگهان درب بسته و پسر بچه از قسمت تنه و سر بین درب گیر افتاده و دچار خفگی شده و جان خود را از دست داده است. سرهنگ حسنوند اظهار داشت: جسد متوفی توسط عوامل اورژانس به پزشکی قانونی انتقال داده شد و با تشکیل پرونده، تحقیقات پلیس در این خصوص ادامه دارد. شهرستان آبیک در 55 کیلومتری قزوین قرار دارد.
*س_برچسبها_س*