دوشنبه 1 تیر 1405

بازی با ریموت، پسر 12 ساله آبیکی را به کام مرگ برد

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
بازی با ریموت، پسر 12 ساله آبیکی را به کام مرگ برد

قزوین - ایرنا - فرمانده انتظامی آبیک گفت: یک پسر 12 ساله به علت بازی با ریموت و گیرکردن در لای چهارچوب درب جان خود را از دست داد.

سرهنگ مجید حسنوند روز یکشنبه با اعلام این خبر افزود: در پی دریافت گزارش حادثه‌ای در بخش بشاریات شهرستان آبیک، بلافاصله ماموران انتظامی این بخش برای رسیدگی به موضوع به محل اعزام شدند. وی افزود: ماموران با حضور در محل مشاهده کردند که پسر 12 ساله‌ای در کارگاه نقاشی پدرش هنگام بازی کردن با ریموت درب آهنی، ناگهان درب بسته و پسر بچه از قسمت تنه و سر بین درب گیر افتاده و دچار خفگی شده و جان خود را از دست داده است. سرهنگ حسنوند اظهار داشت: جسد متوفی توسط عوامل اورژانس به پزشکی قانونی انتقال داده شد و با تشکیل پرونده، تحقیقات پلیس در این خصوص ادامه دارد. شهرستان آبیک در 55 کیلومتری قزوین قرار دارد.

*س_برچسب‌ها_س*