جمعه 10 فروردین 1403

بازی‌های کشورهای اسلامی؛ درخشش افقری در روز رکوردشکنی سام

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
بازی‌های کشورهای اسلامی؛ درخشش افقری در روز رکوردشکنی سام

تهران - ایرنا - در نخستین روز از مسابقات شنا بازی‌های کشورهای اسلامی، مهرشاد افقری با درخشش در دور مقدماتی به نیمه نهایی صعود کرد.

به گزارش ایرنا از فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو، در نخستین روز از رقابت های شنا بازی‌های کشورهای اسلامی صبح امروز (شنبه) ملی‌پوشان شنا ایران در مرحله مقدماتی ماده های 100 پروانه، 50 قورباغه، 200 کرال پشت و 4 در 100 متر آزاد تیمی با حریفان خود به رقابت پرداختند.

ابتدا دو نماینده شنای ایران در ماده 100 متر پروانه به آب زدند که مهرشاد افقری با ثبت زمان 54.75 در جایگاه دوم ایستاد و راهی فینال شد و علیرضا یاوری در حالی که در ماده خود پیشرو بود، به دلیل گرفتگی عضلات از ادامه مسابقه در این ماده انصراف داد.

درخشش ابوالفضل سام و رکوردشکنی در 200 متر پشت

ابوالفضل سام در نخسین روز از مسابقات شنا بازی‌های کشورهای اسلامی موفق شد در مرحله مقدماتی ماده 200 متر پشت رکورد شکنی کند.

او در مرحله مقدماتی ماده 200 متر پشت با ثبت زمان 2:04.67 موفق شد رکورد ملی این ماده که پیش از این به نام خود ثبت بوده را بیش از یک ثانیه بهبود بخشد.

سام پیش از این در مرحله سوم مسابقات لیگ شنا سال 1400 با ثبت زمان 02:06.08 رکورد این ماده را به نام خود به ثبت رسانده بود.

منبع: فدراسیون شنا

برچسب‌ها