دوشنبه 31 اردیبهشت 1403

باشگاه لخ پوزنان به برداشت اشتباه از تعویض علی قلی‌زاده واکنش نشان داد

خبرگزاری دانشجو مشاهده در مرجع
باشگاه لخ پوزنان به برداشت اشتباه از تعویض علی قلی‌زاده واکنش نشان داد

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، تیم‌های ملی فوتبال ایران و ترکمنستان در مقدماتی جام جهانی 2026 روز پنج‌شنبه دوم فروردین 1403 رو در روی هم قرار گرفتند که این بازی در پایان با نتیجه 5 بر صفر به سود ایران به پایان رسید. علی قلی زاده وینگر تیم ملی و باشگاه لخ پوزنان لهستان در دقیقه 70 جای خود را به اللهیار صیادمنش داد. سایت «sport.interia» لهستان در این رابطه نوشت: پس از اینکه قلی...

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، تیم‌های ملی فوتبال ایران و ترکمنستان در مقدماتی جام جهانی 2026 روز پنج‌شنبه دوم فروردین 1403 رو در روی هم قرار گرفتند که این بازی در پایان با نتیجه 5 بر صفر به سود ایران به پایان رسید.

علی قلی زاده وینگر تیم ملی و باشگاه لخ پوزنان لهستان در دقیقه 70 جای خود را به اللهیار صیادمنش داد. سایت «sport.interia» لهستان در این رابطه نوشت: پس از اینکه قلی زاده در بازی ایران و ترکمنستان تعویض شد خیلی از هواداران لخ پوزنان احتمال مصدومیت مجدد بازیکن تیم خود را دادند. این بازیکن که با مبلغی در حدود یک میلیون و هشتصد هزار یورو راهی لهستان شد به دلیل مصدومیت 8 ماه نتوانست برای تیم خود به میدان برود.

در همین حال «ماسیج هنسزل» سخنگوی باشگاه لخ پوزنان با انتشار پیامی در شبکه اجتماعی (X) نوشت: مربی تیم بلافاصله پس از دیدار ایران و ترکمنستان با علی تماس گرفت. مربی از او در رابطه با شرایط بدنی و آیا اینکه مصدوم شده است سوال پرسید که قلی زاده پاسخ داد اصلاً چیزی رخ نداده است. علی قرار است از امروز تمرین کند تا برای دیدار برگشت برابر ترکمنستان آماده شود.