دوشنبه 18 تیر 1403

باقری: انتخابات در ایران هم یکی از مؤلفه‌های قدرت است هم پشتیبان دیگر مولفه‌های قدرت + فیلم

خبرگزاری دانشجو مشاهده در مرجع
باقری: انتخابات در ایران هم یکی از مؤلفه‌های قدرت است هم پشتیبان دیگر مولفه‌های قدرت + فیلم

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو، علی باقری سرپرست وزارت امور خارجه در جمع خبرنگاران، انتخابات را جشنواره‌ای برای مردم‌سالاری در کشور دانست و گفت: انتخابات علاوه بر اینکه فرصتی برای مشارکت مردم در تعیین سرنوشت خودشان است، تک تک آرای مردم به عنوان یک مولفه پشتیبان و حامی نظام جمهوری اسلامی ایران عمل می‌کند. وی افزود: ما مولفه‌های مختلف قدرت سخت و نرم را داریم؛ اما انتخابات یکی...

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو، علی باقری سرپرست وزارت امور خارجه در جمع خبرنگاران، انتخابات را جشنواره‌ای برای مردم‌سالاری در کشور دانست و گفت: انتخابات علاوه بر اینکه فرصتی برای مشارکت مردم در تعیین سرنوشت خودشان است، تک تک آرای مردم به عنوان یک مولفه پشتیبان و حامی نظام جمهوری اسلامی ایران عمل می‌کند.

وی افزود: ما مولفه‌های مختلف قدرت سخت و نرم را داریم؛ اما انتخابات یکی از جلوه‌هایی است که می‌تواند هم خودش به عنوان یک مؤلفه قدرت عمل کند و هم می‌تواند پشتیبان دیگر مولفه‌های قدرت باشد.

سرپرست وزارت امور خارجه با اشاره به مسئولیت این وزارتخانه در برگزاری انتخابات در خارج از کشور، اظهار داشت: وزارت امور خارجه برای خود یک رسالت ملی، انقلابی و دینی می‌داند که بستر لازم و تسهیلات لازم را برای مشارکت هرچه بیشتر ایرانیان عزیز خارج از کشور در انتخابات فراهم کند.

وی در پایان تأکید کرد: در این دوره، وزارت امور خارجه با استفاده از تجارب ادوار گذشته انتخابات، تلاش کرد که تسهیلات بیشتری را در اختیار هم‌میهنان در خارج از کشور قرار دهد تا آنها به راحتی و سهولت بتوانند در انتخابات مشارکت کنند. انتهای پیام /