جمعه 28 اردیبهشت 1403

بانک مرکزی آمریکا

بانک مرکزی آمریکا

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از رویترز، قیمت نفت که در روز گذشته با یک کاهش 3 درصدی به پایین‌ترین رقم طی 6 ماه گذشته رسیده بود، امروز تقریباً تثبیت شده است. مازاد عرضه و نگرانی در مورد ضعف تقاضا از عوامل اصلی سقوط قیمت نفت بوده است. قیمت هر بشکه نفت برنت دریای شمال امروز با 21 سنت معادل 0.29 درصد کاهش به 73 دلار و 3 سنت رسید. نفت وست تگزاس اینترنتیت آمریکا هم با 20 سنت...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: قیمت طلای جهانی و سکه در بازار امروز دوشنبه 20 آذر ماه 1402 ریزش کرد اما قیمت دلار نتوانست از مرز جان سخت 50 هزار و 600 تومان عبور کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: در حال حاضر مهم‌ترین سوالی که اقتصاد آمریکا و بازارهای مالی در سال آینده میلادی با آن مواجه هستند به این مربوط نمی‌شود که آیا فدرال رزرو نرخ بهره را کاهش خواهد داد یا خیر؛ بلکه سوال اساسی این است که چرا بانک مرکزی آمریکا باید نرخ بهره را کاهش دهد.

وب‌گاه خبر آنلاین

تسنیم نوشت: قیمت هر اونس طلا امروز با 0.14 درصد افزایش به 2031 دلار و 30 سنت رسید.

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری تسنیم

رویترز گزارش داد: در نتیجه تثبیت ارزش دلار، طلا پس از یک ماه در آستانه اولین کاهش قیمت هفتگی قرار دارد.

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: قیمت هر اونس طلا امروز با 0.14 درصد افزایش به 2031 دلار و 30 سنت رسید.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از رویترز، طلا در آستانه اولین کاهش قیمت هفتگی پس از یک ماه قرار دارد که نتیجه تثبیت ارزش دلار است. قیمت طلا امروز در آستانه انتشار اطلاعات اشتغال آمریکا جهت بررسی احتمال پایین آمدن نرخ بهره فدرال رزرو تا ماه مارس، تغییر چندانی نداشته است. قیمت هر اونس طلا امروز با 0.14 درصد افزایش به 2031 دلار و 30 سنت رسید. قیمت معاملات آتی طلا در بازار...

خبرگزاری تسنیم

قیمت هر اونس طلا امروز با 0.14 درصد افزایش به 2031 دلار و 30 سنت رسید.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سخنگوی وزارت خارجه آمریکا به حکم دادگاه ایران درباره ترور سردار سلیمانی واکنش نشان داد. سخنگوی وزارت خارجه آمریکا به حکم دادگاه ایران درباره ترور سردار سلیمانی واکنش نشان داد. به گزارش عرشه آنلاین؛ سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در پاسخ به سوالی درباره واکنش به حکم دادگاه ایران مبنی بر محکومیت آمریکا در ترور سردار شهید قاسم سلیمانی مدعی شد: ما معتقدیم این احکام دادگاه در ایران معتبر و مشروع...

وب‌گاه گسترش

هر یک از خواندگان پرونده به نحو تضامنی به پرداخت پنج میلیون دلار به ازای هر خواهان مجموعا شانزده میلیارد و پانصد و نود میلیون دلار معادل 826 هزار و 182 میلیارد تومان از باب خسارت مادی و معنوی وارده محکوم شدند. به گفته رای شعبه 55 دادگاه عمومی و حقوقی تهران، دولت آمریکا و 41 فرد حقیقی و حقوقی دیگر در آمریکا در قضیه مربوط به خسارات ناشی از ترور سردار سلیمانی به پرداخت مبلغ 49 میلیارد...

خبرگزاری تسنیم

دولت آمریکا و 41 شخص حقیقی و حقوقی دیگر در آمریکا به دلیل جنایات صورت گرفته در به شهادت رساندن سردار شهید حاج قاسم سلیمانی به پرداخت 49 میلیارد و 770 میلیون دلار محکوم شدند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

دولت آمریکا و 41 شخص حقیقی و حقوقی دیگر در آمریکا به دلیل جنایات صورت گرفته در به شهادت رساندن سردار شهید حاج قاسم سلیمانی محکوم شدند.

وب‌گاه مشرق نیوز

دولت آمریکا و 41 شخص حقیقی و حقوقی دیگر در آمریکا به دلیل جنایات صورت گرفته در به شهادت رساندن سردار شهید حاج قاسم سلیمانی به پرداخت 49 میلیارد و 770 میلیون دلار محکوم شدند.

وب‌گاه فرارو

یک کارشناس، اقتصادی، گفت: به عقیده من حرف‌هایی که دولت‌ها در خصوص دلارزایی یا دلارزدایی می‌زنند بیشتر جنبه سیاسی دارد در حالی که برای تجار مسائل سیاسی مهم نیست و صرفه‌های اقتصادی را مدنظر قرار می‌دهند.