جمعه 7 اردیبهشت 1403

بانک‌های قزوین از هرگونه اقدام برروی چک‌ها خودداری کنند

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
بانک‌های قزوین از هرگونه اقدام برروی چک‌ها خودداری کنند

قزوین - ایرنا - دبیر قرارگاه عملیاتی ستاد مقابله با کرونا استان قزوین گفت: بانک‌ها طی هفته جاری از هرگونه اقدام برروی چک‌ها خودداری کرده و از برگشت آنها جلوگیری کنند.

منوچهر حبیبی بعدازظهر شنبه در جلسه ستاد مقابله با کرونا استان قزوین تصریح کرد: با توجه به اعمال طرح محدودیت‌های ناشی از شیوع ویروس کرونا، شهروندانی قزوینی طی هفته جاری به دستگاه‌های اجرایی برای انجام کارهای خود به هیچ عنوان مراجعه نداشته باشند و حضور 10 درصدی کارکنان برخی از ادارات نیز تنها به خاطر برخی موارد ضروری صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه برای قطع زنجیره این ویروس باید شهرها را سبک و خلوت کنیم، اظهار داشت: مسوولان دستگاه‌های خدمات رسان از جمله برق، آب و گاز این روزها رعایت حال مردم را داشته باشند و پایانه‌های مسافربری نیز در کنترل تعداد جا به جایی مسافران توسط اتوبوس‌ها دقت لازم را به عمل آورند و در صورت رعایت نکردن این مساله در ابتدا به آنها تذکر داده می‌شود و در مراتب بعدی مجوز فعالیت آنها باطل خواهد شد.

حبیبی با بیان اینکه در خصوص تردد بین شهری خودروها در داخل استان باید تصمیم گیری دوباره‌ای صورت بگیرد، افزود: دفاتر پیشخوان و مهدهای کودک این هفته در سراسر استان تعطیل و برای ادامه فعالیت آنها طی روزهای آینده برنامه‌ریزی خواهد شد.

دبیر قرارگاه عملیاتی ستاد مقابله با کرونا استان قزوین تاکید کرد: فعالیت تمامی مساجد سطح استان تعطیل خواهد بود و تیم فوتبال شمس آذر با توجه به آغاز رقابت‌های لیگ، تمرینات و مسابقات خود را بدون تماشاگر برگزار خواهد کرد.

تردد بین شهری خودروها در استان قزوین باید محدودتر شود

مسوول کمیته حمل و نقل و ترافیک قرارگاه عملیاتی مبارزه با ویروس کرونا استان قزوین نیز در این جلسه اظهار داشت: با توجه به نزدیکی شهرهای استان و همزمان با آغاز اجرای طرح جامع مدیریت هوشمند، تردد خودروها با پلاک استانی آزاد گذاشته شد.

علی فرخزاد تصریح کرد: برای پیشگیری و اعمال محدودیت‌ها به نظر می‌رسد محدودیت تردد بین شهرهای استان از سوی خودروها باید محدودتر صورت بگیرد و به همین خاطر به ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا استان پیشنهاد می‌شود با انجام این کار، برخی از ورودی به بخش‌های استان مانند مناطق رودبار الموت شرقی و غربی نیز این طرح اعمال شود.

وی ادامه داد: با آغاز طرح محدودیت تردد خودروها، 630 مورد تخلف خودروهای درون شهری و 45 مورد تخلف خودروهای برون شهری به ثبت رسیده است.

*س_برچسب‌ها_س* *س_پرونده خبری_س*