چهارشنبه 18 مهر 1403

باید به سرعت ورق را برگردانیم / ادرسون صدایش را بلند کرد: آبروی برزیل را بردیم

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
باید به سرعت ورق را برگردانیم / ادرسون صدایش را بلند کرد: آبروی برزیل را بردیم

دروازه بان منچسترسیتی به دلیل مصدومیت آلیسون گلر فیکس برزیل خواهد بود و اعتراف کرد سلسائو اصلا روزهای خوبی را پشت سر نمی گذارد.

به گزارش "ورزش سه"، ادرسون در دو بازی پیش روی برزیل جای آلیسون را پر خواهد کرد و از بازیکنان خواست که همه تلاش خود را در زمین انجام دهند تا روند بد برزیل تغییر کند. برزیل دو بازی بسیار حساس برابر شیلی و پرو در مقدماتی جام جهانی 2026 خواهد داشت. برزیل پنجشنبه در سانتیاگو به دیدار شیلی خواهد رفت و سه شنبه هفته آینده در برازیلیا میزبان پرو خواهد بود.

بازیکن منچسترسیتی در کنفرانس مطبوعاتی که در سائوپائولو برگزار شد، گفت: «ما از مقطع بدی که در مقدماتی جام جهانی تجربه می کنیم آگاه هستیم. ما باید ورق را برگردانیم و دوباره به مسیر پیروز برگردیم. می دانیم خیلی خیلی بد بوده ایم و اعتبار برزیل به خطر افتاده است.»

این دروازه بان اظهار داشت که جایگاه پنجمی در شان برزیل نیست و باید به آرژانتین صدرنشین نزدیک شوند: «واضح است که وقتی صحبت از تیم برزیل می‌شود، پیروزی و پاسخ‌های سریع لازم است، اما این روند نیاز به زمان دارد. بازی هایی برای جلب اعتماد هواداران و در سطح بهترین تیم فوتبال دنیا.»

ادرسون تاکید کرد که برزیل پس از از دست دادن بازیکنانی مانند وینیسیوس جونیور، آلیسون و ادر میلیتائو به دلیل مصدومیت، با غایبان زیادی برابر شیلی روبرو می‌شود، اما او اعتماد به نفس خود را نشان داد و گفت، بازیکنان جدید دعوت شده می‌دانند چگونه از این فرصت استفاده کنند.

او در مورد وضعیت خود شبه عنوان جانشین آلیسون نیز گفت: «من به کار خود ادامه خواهم داد تا بتوانم مهره مفیدی برای برزیل باشم. می خواهم در جام جهانی گلر ثابت تیم باشم.»

باید به سرعت ورق را برگردانیم / ادرسون صدایش را بلند کرد: آبروی برزیل را بردیم 2