جمعه 31 فروردین 1403

باید در نخستین تجربه حضور در مسابقات جهانی به اهدافم برسم

خبرگزاری مهر مشاهده در مرجع
باید در نخستین تجربه حضور در مسابقات جهانی به اهدافم برسم

ملی‌پوش وزن 60 کیلوگرم تیم کشتی فرنگی ایران در رقابتهای جهانی معتقد است باید در نخستین تجربه حضور در رده بزرگسالان به اهدافش برای آینده دست یابد.

ملی‌پوش وزن 60 کیلوگرم تیم کشتی فرنگی ایران در رقابتهای جهانی معتقد است باید در نخستین تجربه حضور در رده بزرگسالان به اهدافش برای آینده دست یابد.

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی محسن نژاد یکی از اعضای تیم ملی کشتی فرنگی برای حضور در رقابتهای جهانی 2022 صربستان است که توانست با گذر از فیلترهای انتخابی محمد بنا و همکارانش در کادر فنی به دوبنده تیم ملی برسد. او که مدال‌های نقره و برنز رقابتهای امیدهای جهان را هم در کارنامه دارد، باید در صربستان در نخستین میدانش در رده بزرگسالان به مصاف حریفان سرسخت خود رفته و شایستگی خود را به کادر فنی اثبات کند.

مهدی محسن‌نژاد در پایان اردوی اخیر تیم ملی کشتی فرنگی با اشاره به اینکه رقابت‌های جهانی صربستان نخستین تجربه سخت او در رده بزرگسالان است که موفقیت در آن پله‌ای برای حضورش در المپیک 2024 پاریس خواهد بود به خبرنگار مهر گفت: فرصت ارزشمندی مهیا شده تا بتوانم نخستین حضورم در مسابقات جهانی رده بزرگسالان را تجربه کنم که امیدوارم این تجربه با کسب مدال همراه شود. من برای آینده برنامه ریزی ویژه ای دارم و با تمام وجود سعی می‌کنم مسیر رسیدن به المپیک را قدم به قدم طی کنم و به هدف اصلی برسم.

وی در خصوص آخرین وضعیت آمادگی خود ادامه داد: طبق برنامه کادر فنی تا رقابت‌های جهانی دو مرحله اردوی آمادگی در نظر گرفته شده که اردوی قبلی تا روز 18 مرداد ماه ادامه داشت و اردوی اخیر هم از روز 23 مرداد ماه آغاز شده است. تاکنون تمریناتم را با جدیت زیر نظر کادر فنی سپری کردم تا به آمادگی کامل برسم. ضمن اینکه با کمک کادر فنی برخی از حریفان اصلی در رقابتهای جهانی را آنالیز کردم تا شناخت خوبی از آنها داشته باشم.

ملی پوش وزن 60 کیلوگرم کشتی فرنگی ایران در پاسخ به این سوال که چه نتیجه‌ای را در رقابتهای جهانی برای خود پیش بینی می‌کند، گفت: در این وزن به دلیل حضور پر تعداد مدعیان نامدار و تک ستاره‌های کشورهای مختلف می‌توان مبارزات سخت و حساسی را پیش بینی کرد. ضمن اینکه مهم‌ترین حریفان من در جهانی صربستان مدعیانی از مولداوی، ژاپن، کوبا و قزاقستان هستند که کشتی با هر کدام از این رقبا بسیار حساس و جذاب خواهد بود. امیدوارم تمامی بچه‌های ملی پوش با کسب نتایج ایده‌آل بتوانند مسیر کسب عنوان قهرمانی ایران را هموار سازند و با دستاوردی درخشان در این دوره از مسابقات همراه باشیم.

به گزارش خبرنگار مهر، مسابقات کشتی قهرمانی جهان طی روزهای 19 تا 27 شهریور در شهر بلگراد پایتخت صربستان برگزار می‌شود.