سه‌شنبه 3 مهر 1403

باید مراقب توپ‌های بلند اسلوونی باشیم / سرمربی صربستان: برای صعود به آلمان آمده‌ایم

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
باید مراقب توپ‌های بلند اسلوونی باشیم / سرمربی صربستان: برای صعود به آلمان آمده‌ایم

دراگان استویکوویچ، سرمربی صربستان، گفت تیمش فردا برای پیروزی مقابل اسلوونی به آب و آتش می‌زند و برای صعود به آلمان آمده است.

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی صربستان که در بازی اولش مقابل انگلیس 1-0 شکست خورد فردا در دومین بازی به مصاف اسلوونی می‌رود. تیمی که در بازی اول خود مقابل دانمارک به تساوی رسیده و برای خودش شانس جدی صعود قائل است.

دراگان استویکوویچ، سرمربی صربستان، در آستانه بازی فردا گفت تیمش برای صعود به مراحل حذفی به آلمان آمده و فردا برای پیروزی مقابل اسلوونی به آب و آتش خواهد زد. او گفت که تیمش با آنالیز اسلوونی دید خوبی نسبت به نقاط قوت و ضعف آنها پیدا کرده و می‌داند که می‌داند باید مراقب توپهای بلند باشد.

سرمربی صربستان گفت:" بازی با اسلوونی از هر نظر مهم است. درست مثل بازی اول و بازی آخر مرحله گروهی. درک ما از تک‌تک بازی‌ها این است و با این ذهنیت آماده شده‌ایم. در این روزها بعد از باخت به انگلیس تیم ما خوب استراحت و ریکاوری کرده و چند جلسه تمرین خوب داشتیم. حالا باید وارد زمین بشویم و به آب و آتش بزنیم تا به خواسته‌مان برسیم. پیروزی مقابل اسلونی".

استویکوویچ در ادامه گفت:" حریف را خیلی خوب آنالیز کرده‌ایم. باید تمرکز کامل داشته باشیم و زیاد بدویم. باید مالکیت توپ در دست ما باشد. از طرف دیگر باید خیلی مراقب توپهای بلند اسلوونی باشیم. آنها تیمی هستند که از فاصله سی تا چهل متری توپ را عالی به فضاهای خالی می‌فرستند. اگر جلوی این تاکتیک را بگیریم خیلی جلو می‌افتیم".

سرمربی صربستان در ادامه اضافه کرد:" ما برای بردن از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کنیم. هدف ما این است که ببریم و تا حد زیادی از صعود مطمئن بشویم. ما می‌خواهیم صعود کنیم و به نظرم توان این را هم داریم. ما برای صعود به یورو آمده‌ایم".

باید مراقب توپ‌های بلند اسلوونی باشیم / سرمربی صربستان: برای صعود به آلمان آمده‌ایم 2