دوشنبه 2 مهر 1403

بایرن و رئال مانده‌اند: فلیک از جلادان بارسا انتقام می‌گیرد

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
بایرن و رئال مانده‌اند: فلیک از جلادان بارسا انتقام می‌گیرد

بارسلونا با هدایت هانسی فلیک، سرمربی آلمانی خود، می‌خواهد از تیم‌های بزرگی مانند رئال مادرید و بایرن مونیخ انتقام بگیرد.

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا به شروع شگفت انگیز خود در لالیگا ادامه داد و امشب در هفته ششم با نتیجه پرگل 5-1 ویارئال را از پیش رو برداشت.

با این پیروزی بزرگ، بارسا توانست انتقام خود را از ویارئال بگیرد. بارسا فصل گذشته در خانه مقابل زیردریایی ها با نتیجه 3-5 شکست خورده بود.

بارسلونا در هفته موفق شد در دربی کاتالونیا از میزبان خود یعنی خیرونا انتقام بگیرد و در ورزشگاه مونتیلیوی به برتری 4-1 دست پیدا کند. آبی اناری‌ها در دو بازی رفت و برگشت فصل گذشته مقابل خیرونا با نتیجه 2-4 شکست خوردند و همین امر دلیلی برای از دست دادن عنوان قهرمانی رقابت‌ها در کورس صدرنشینی با رئال مادرید بود.

بنابراین، بارسلونا پیامی خطرناک را به حریفان خود ارسال می‌کند و می‌خواهد رقبا بدانند که آن‌ها با تیمی که فصل گذشته ژاوی هرناندز روانه میدان می‌کرد تفاوت زیادی دارند.

بارسا پس از انتقام‌گیری از خیرونا و ویارئال، آزمون سختی را برابر رئال مادرید در ال‌کلاسیکو خواهد داشت که قرار است 27 اکتبر آینده در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو برگزار شود. بارسا فصل گذشته در دو بازی مغلوب رئال مادرید شد.

بارسلونا پس از شکست مقابل رئال مادرید در ورزشگاه اول پارک، ورزشگاه خانگی باشگاه النصر عربستان، قهرمانی سوپرجام اسپانیا را نیز از دست داد. چهار روز مانده به ال کلاسیکو پیش رو، بارسلونا در هفته سوم لیگ قهرمانان اروپا در 23 اکتبر میزبان بایرن مونیخ خواهد بود.

جدال بارسلونا با بایرن یکی دیگر از بازی‌های انتقام‌هایی است. بارسا در سال‌های اخیر نتیجه ضعیفی مقابل باوارایی‌ها داشته که با شکست 8-2 در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان 2020 شروع شد.

سپس پس از آن شکست فاجعه بار، بارسلونا در مرحله گروهی 22-2021 و 23-2022 لیگ قهرمانان اروپا 4 شکست دیگر از بایرن مونیخ متحمل شد که در 3 نوبت با نتیجه 0-3 و یک بار 0-2 زمین را به عنوان بازنده ترک کرد.

بایرن و رئال مانده‌اند: فلیک از جلادان بارسا انتقام می‌گیرد 2
بایرن و رئال مانده‌اند: فلیک از جلادان بارسا انتقام می‌گیرد 3