یک‌شنبه 18 شهریور 1403

با اینکه بیشتر ستاره‌ها فعلا نیستند / شروع تمرین بارسا: فلیک نفس بازیکنان را می‌گیرد!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
با اینکه بیشتر ستاره‌ها فعلا نیستند / شروع تمرین بارسا: فلیک نفس بازیکنان را می‌گیرد!

هانسی فلیک، سرمربی جدید بارسا، با اینکه عده‌ای محدود از بازیکنانش را در اختیار دارد تمرین را از فردا آغاز خواهد کرد.

به گزارش "ورزش سه"، با اینکه بسیاری از ستاره‌های بارسلونا یا در نیمه‌نهایی یورو حضور دارند، یا بعد از حذف تیم‌شان از یورو تازه به تعطیلات رفته‌اند یا هنوز تکلیف‌شان مشخص نیست و نمی‌دانند فصل آینده در بلوگرانا حضور خواهند داشت یا نه، ولی هانسی فلیک تمرین بارسلونا از فردا با عده محدودی از بازیکنان آغاز خواهد کرد.

جلسه تمرینی فردا برای فلیک و بارسا جلسه ویژ‌ه‌ای است. این اولین تمرینی است که این مربی آلمانی به عنوان سرمربی بارسا اداره خواهد کرد.

فلیک و کادر فنی‌اش اصرار دارند که تمرینها از این تاریخ آغاز شود. آنها کارشان را سخت‌گیرانه آغاز کرده‌اند و از فردا تا شنبه آینده قرار است هفت جلسه تمرینی در مجموعه تمرینی بارسا زیر نظر فلیک و دستیارانش برگزار شود.

برنامه زمان‌بندی هفته اول تمرینات بازیکنانی که در حال حاضر در دسترس فلیک هستند باید فردا صبح راس ساعت 8:30 خودشان را در سیداد دپورتیوا به فلیک معرفی کنند. تستهای پزشکی مرسوم در ابتدای فصل فردا و پنج‌شنبه برگزار خواهد شد. اما فلیک در همین روزها که بازیکنان صبح‌ها تست پزشکی می‌دهند آنها را به حال‌شان رها نکرده و هم فردا و هم پنج‌شنبه ساعت 7 بعد از ظهر جلسات تمرینی برگزار خواهد شد.

فلیک به بازیکنان اطلاع داده که جمعه و یک شنبه در هر روز دو جلسه تمرینی برگزار خواهد شد و روز شنبه بازیکنان تنها صبح تمرین خواهند کرد.

فلیک حق دارد که پیش‌فصل را سخت‌گیرانه آغاز کند. او تنها کمی بیش از یک ماه زمان دارد و تیمش باید از روز 17 آگوست لالیگا را با بازی مقابل والنسیا آغاز کند. تا آن زمان تیم او برای یک تور تابستانی به آمریکا رفته و با منچسترسیتی، رئال مادرید و میلان بازی دوستانه انجام خواهد داد.

با اینکه بیشتر ستاره‌ها فعلا نیستند / شروع تمرین بارسا: فلیک نفس بازیکنان را می‌گیرد! 2