یک‌شنبه 27 خرداد 1403

با تمام قوا برای ماندن در لیگ برتر:/ تمام خوزستان در انتظار درخشش طلایی‌پوشان!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
با تمام قوا برای ماندن در لیگ برتر:/ تمام خوزستان در انتظار درخشش طلایی‌پوشان!

دیدار صنعت نفت و شمس‌آذر یکی از حساس‌ترین مسابقات هفته بیست و هشتم لیگ خواهد بود.

به گزارش "ورزش سه"، یکی از حساس‌ترین مسابقات هفته بیست و هشتم بازی صنعت نفت آبادان و شمس‌آذر قزوین خواهد بود و ممکن است آبادانی‌ها روی تلخ فوتبال را در این مسابقه تجربه کنند و یک قدم دیگر به سقوط نزدیک‌تر شوند.

صنعت نفت آبادان با 20 امتیاز در انتهای جدول حضور دارد و در فاصله دو امتیازی استقلال خوزستان و فولاد قرار دارد، فاصله آنها با نساجی و پیکان 5 امتیاز است و اگر در این مسابقه شکست بخورند و تیم‌های پیکان و نساجی مقابل تراکتور و استقلال امتیاز کسب کنند در آن زمان رقابت بین سه تیم خوزستانی نزدیک‌تر خواهد شد و این خبر بدی برای هواداران خونگرم جنوبی خواهد بود!

بازیکنان صنعت نفت‌آبادان در پنج دیدار اخیر یک تساوی، یک پیروزی و سه شکست را تجربه کردند اما رویه آنها در دو مسابقه اخیر رو به رشد بوده و مقابل مس‌رفسنجان و آلومینیوم اراک امتیاز کسب کردند و با انگیزه زیادی مقابل شمس‌آذر حضور پیدا خواهند کرد و به دنبال کسب امتیاز از تیم آماده سعید دقیقی خواهند بود.

تیم فوتبال شمس‌آذر اما شرایط متفاوتی دارد و در این فصل به دنبال رکوردشکنی و کسب رتبه‌ای قابل قبول در اولین فصل حضور خواهد بود و رقابت جالبی با ملوان برای رتبه پنجم و در طرفی دیگر رقابت نزدیکی با گل‌گهر، ذوب آهن و آلومینیوم برای حفظ رتبه ششم خواهد داشت، آنها در مسابقات اخیر یک تیم سرعتی و خطرناک را مقابل رقبا فرستادند و فوتبال چشم‌نوازی ارائه کردند و رقیب سختی برای صنعت نفت خواهند بود.

شمس‌آذر و صنعت نفت آبادان دو بار تا کنون مقابل هم قرار گرفته‌اند، صنعت فصل گذشته در مسابقات حذفی شمس‌آذر را شکست داد و در بازی رفت لیگ به تساوی بدون گل رسیدند و این سومین دیدار آنها خواهد بود.

این مسابقه جمعه ساعت 19:45 به میزبانی صنعت نفت آبادان برگزار خواهد شد و هواداران آبادانی برای بقای تیمشان در لیگ برتر امیدوار به پیروزی در این مسابقه خواهند بود.

با تمام قوا برای ماندن در لیگ برتر:/ تمام خوزستان در انتظار درخشش طلایی‌پوشان! 2
با تمام قوا برای ماندن در لیگ برتر:/ تمام خوزستان در انتظار درخشش طلایی‌پوشان! 3