سه‌شنبه 17 مهر 1403

با دعوت سرخیو گومز به تیم ملی اسپانیا / نیکو ویلیامز خط خورد: ششمین مصدوم قهرمان اروپا

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
با دعوت سرخیو گومز به تیم ملی اسپانیا / نیکو ویلیامز خط خورد: ششمین مصدوم قهرمان اروپا

نیکو ویلیامز به دلیل مصدومیت اردوی تیم ملی اسپانیا را ترک کرده و به جای او سرخیو گومز به لاروخا دعوت شد.

به گزارش "ورزش سه"، در روزهای گذشته هواداران اتلتیک بیلبائو از اینکه ستاره‌شان نیکو ویلیامز با وجود مصدومیت به تیم ملی دعوت شده خشمگین بودند. امروز تیم ملی اسپانیا او را خط زد و اعلام کرد کادر پزشکی تیم ملی بعد از بررسی وضعیت ویلیامز به کادر فنی اعلام کردند که او قادر به بازی در فیفا دی پیش رو نیست.

در اطلاعیه منتشر شده از طرف فدراسیون فوتبال اسپانیا مصدومیت نیکو ویلیامز ناشی از وارد شدن ضربه به مفصل لگن اعلام شده است. به این ترتیب او در دو دیدار لاروخا مقابل دانمارک و صربستان حضور نخواهد داشت.

لوئیس دلافوئنته، به جای ویلیامز، سرخیو گومز بازیکن سوسیداد را به تیم ملی دعوت کرد. او که در این فصل عملکرد درخشانی در باشگاهش داشته برای اولین بار به تیم ملی دعوت شده است. مارکا می‌گوید مصدومیت نیکو ویلیامز آنقدر شدید نیست که او مدت زیادی دور از میادین باشد و انتظار می‌رود بعد از فیفا دی در اولین بازی اتلتیک بیلبائو که روز 19 اکتبر مقابل اسپانیول برگزار می‌کند به میدان برود.

با تایید مصدومیت ویلیامز و خط خوردن او از فهرست تیم ملی، از یازده نفر ترکیب اصلی تیمی که قهرمان اروپا شد 6 نفر در اردوی فعلی حضور ندارند: اونای سیمون، کارواخال، لو نورمان، رودری، دنی اولمو و نیکو ویلیامز. این شش نفر از ترکیب اصلی اسپانیا در یورو 2024 مصدوم شده‌اند ولی دلافوئنته این روزها یک مصدوم دیگر هم در تیمش دارد: فران تورس.

با دعوت سرخیو گومز به تیم ملی اسپانیا / نیکو ویلیامز خط خورد: ششمین مصدوم قهرمان اروپا 2