یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

با پایان مصدومیت: رونالدو برابر الهلال فیکس است

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
با پایان مصدومیت: رونالدو برابر الهلال فیکس است

کریستیانو رونالدو در دیدار حساس امشب برابر الهلال از ابتدا به میدان می‌رود.

به گزارش "ورزش سه"، پس از بازگشت کریستیانو رونالدو به تمرینات النصر، بخش بزرگی از نگرانی هواداران این تیم رفع شد. به دلیل آسیب‌یدگی این فوق ستاره، اردوی تیم عربستانی در چین و بازی‌های دوستانه، لغو شد. در جریان دیدار برابر اینترمیامی نیز کریستیانو از روی سکوها نظاره‌گر مسابقه بود تا آخرین تقابل بین او و مسی شکل نگیرد.

دوری رونالدو از میادین باعث نگرانی هواداران این تیم شد، چرا که ممکن بود این بازیکن دیدار حساس در دربی ریاض برابر الهلال را نیز از دست بدهد، ولی تلاش‌های کادرپزشکی النصر به نتیجه رسید و این بازیکن توانست با رفع مصدومیتی که به آن دچار شده بود، خود را به بازی امشب برساند.

روزنامه الریاضیه با انتشار این خبر نوشت که رونالدو روز گذشته در تمامی آیتم‌های تمرینات گروهی حضور فعالی داشت و کادرپزشکی نیز چراغ سبز نهایی را برای حضور این بازیکن در میدان، به کادرفنی داده در نتیجه فوق ستاره پرتغالی مشکلی برای حضور در ترکیب اولیه النصر در دربی ریاض نخواهد داشت.

خبر دیگر درخصوص النصر این است که سادیو مانه سنگالی نیز روز گذشته و زیر نظر مربی بدنساز تیم، تمرینات فشرده‌ای را انجام داد و او نیز در دسترس لوئیس کاسترو خواهد بود و می‌تواند برای تیمش به میدان برود.

با پایان مصدومیت: رونالدو برابر الهلال فیکس است 2