دوشنبه 2 مهر 1403

با پرز مشکل شخصی ندارم، مشکلم فرهنگی است / تباس: یوفا و فیفا بدجوری سر کارمان می‌گذارند!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
با پرز مشکل شخصی ندارم، مشکلم فرهنگی است / تباس: یوفا و فیفا بدجوری سر کارمان می‌گذارند!

خاویر تباس رئیس لالیگا بار دیگر علیه فلورنتینو پرز صحبت کرد ولی گفت با رئیس رئال مادرید مشکل شخصی ندارد.

به گزارش "ورزش سه"، رئیس لالیگا هر از چند روز یکبار خبرساز شده و نامش را سر زبان‌ها می‌اندازد. خاویر تباس مدتی است بیش از پیش علیه فلورنتینو پرز، رئیس رئال مادرید، صحبت کرده و می‌گوید او با ایده سوپرلیگ به دنبال نابودی فوتبال اسپانیا و اروپا است.

رئیس لالیگا که امروز در همایشی درباره فوتبال اروپا صحبت می‌کرد ابتدا به احتمال اعتصاب ستاره‌های فوتبال به دلیل تراکم بالای تقویم مسابقات پرداخت و گفت:" اتحادیه‌های بازیکنان و فدراسیونها درباره این موضوع کاملا متحد هستند. با این وضعیت واقعا نمی‌شود ادامه داد ولی به نظر می‌رسد بعضی همچنان به دنبال خلق تورنمنتهای جدید هستند. این تورنمنتهای جدید سلامت بازیکنان را به خطر می‌اندازد. از این گذشته این شرایط به نفع تیمهای بزرگتر است و در نهایت لیگهای ملی کشورها را از بین می‌برد".

او درباره بحث را به رئال مادرید و فلورنتینو پرز کشاند و گفت:" ببینید من هر بار درباره رئیس رئال، فلورنتینو پرز، صحبت می‌کنم من را به جانبداری و موضع گرفتن علیه یک تیم متهم می‌کنند. ولی من با پرز مشکل شخصی ندارم. مساله ما مدلهای فرهنگی متفاوت است. او دست‌بردار نیست و سوپرلیگ را رها نکرده ولی اکثر باشگاه‌های اسپانیایی طرفدار مدل لیگ متمرکز داخلی هستند. جالب اینکه همه دولتهای اروپایی از ما حمایت می‌کنند به جز دولت اسپانیا. حکم دیوان عدالت اروپا درباره سوپرلیگ نکات مثبتی داشت. اشتباه نکنید، من درباره همه چیز با فیفا و یوفا موافق نیستم. می‌دانید مدل‌شان چطور است؟ می‌نشینند، برنامه می‌ریزند و یک تورنمنت جدید خلق می‌کنند و بعد به من زنگ می‌زنند و می‌گویند نظرت چیست؟ وقتی می‌گویم موافق نیستم جواب‌شان این است: اوکی، بعدا می‌بینیمت".

با پرز مشکل شخصی ندارم، مشکلم فرهنگی است / تباس: یوفا و فیفا بدجوری سر کارمان می‌گذارند! 2