یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

با چهار بازیکن و چهار باشگاه نمی‌شود / سرمربی مصر علیه رونالدو: لیگ عربستان بزرگ نمی‌شود!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
با چهار بازیکن و چهار باشگاه نمی‌شود / سرمربی مصر علیه رونالدو: لیگ عربستان بزرگ نمی‌شود!

رویی ویتوریا، سرمربی پرتغالی تیم ملی مصر، به ادعای هموطنش کریستیانو رونالدو واکنش نشان داد و گفت ادعای او را درست نمی‌داند.

به گزارش "ورزش سه"، رویی ویتوریا سرمربی پرتغالی‌ای است که در حال حاضر هدایت مصر را بر عهده دارد و به زودی با تیمش به رهبری محمد صلاح در جام ملتهای آفریقا به میدان خواهد رفت.

ویتوریا که در گذشته سابقه هدایت النصر را دارد امروز در یک نشست خبری به ادعای ستاره بزرگ این روزهای النصر کریستیانو رونالدو پاسخ داد. ویتوریا با یکی از ادعاهای مهم این فصل رونالدو مخالف است.

رونالدو از زمان پیوستن به لیگ روشن عربستان در چند مصاحبه گفته که برای این لیگ آینده روشنی می‌بیند. کریستیانو حتی گفته بود که لیگ عربستان به زودی به یکی از پنج لیگ بزرگ دنیا تبدیل خواهد شد.

وقتی خبرنگاران از رویی ویتوریا درباره این ادعای رونالدو پرسیدند و به او گفتند با توجه به شناختی که از آن لیگ دارد آیا با رونالدو موافق است، سرمربی پرتغالی در پاسخ گفت:" خواهیم دید. آنچه یک لیگ را قوی می‌کند مجموعه‌ای از عوامل است و تنها با حضور چند بازیکن درجه‌یک و چند باشگاه قدرتمند نمی‌توان بزرگ شد. اینها برای یک لیگ کافی نیست".

ویتوریا درباره ستاره اصلی تیم ملی مصر محمد صلاح گفت:" صلاح بدون شک بهترین بازیکن ما و شاید بهترین بازیکن آفریقا است. او نقشش به عنوان رهبر تیم را به خوبی بازی می‌کند و در عین حال روحیه تیمی دارد و هوای هم‌تیمی‌هایش را دارد".

با چهار بازیکن و چهار باشگاه نمی‌شود / سرمربی مصر علیه رونالدو: لیگ عربستان بزرگ نمی‌شود! 2