دوشنبه 16 مهر 1403

با کاپیتان تیم دیگری هستند / لیونل مسی بعد از 2 ماه در تیم ملی آرژانتین (عکس)

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
با کاپیتان تیم دیگری هستند / لیونل مسی بعد از 2 ماه در تیم ملی آرژانتین (عکس)

لیونل مسی بعد از مصدومیت در فینال کوپا آمه‌ریکا حالا به تیم ملی برگشته و امروز وارد کمپ آلبی‌سلسته در شهر میامی شد.

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی آرژانتین باید در فیفا دی پیش رو در ادامه انتخابی جام جهانی در منطقه آمریکای جنوبی دو بازی مقابل ونزوئلا و بولیوی برگزار کند. آلبی‌سلسته در این دو بازی چند مصدوم دارد ولی خبر خوب برای آرژانتینی‌ها بازگشت کاپیتان لیونل مسی است.

شماره 10 افسانه‌ای آرژانتین در فینال کوپا آمه‌ریکا از ناحیه مچ پا آسیب دید و به همین علت حضور در فیفا دی سپتامبر را از دست داد. ولی با بهبود لئو و بازگشت او به ترکیب اینترمیامی، لیونل اسکالونی کاپیتان را بار دیگر به تیم ملی فراخواند.

لیونل مسی دقایقی پیش چمدان به دست وارد هتلی در شهر میامی شد که تیم ملی آرژانتین در آن اقامت دارد. آنها تا روز پنج‌شنبه در این هتل اقامت داشته و در میامی تمرین می‌کنند و سپس برای بازی با ونزوئلا عازم خواهند شد.

با توجه به اینکه چند بازیکن مهم آرژانتین از جمله دیبو مارتینز و کریستین رومرو در این فیفا دی نمی‌توانند به میدان بروند حضور دوباره لئو مسی اهمیت خاصی دارد و می‌تواند قدرت آلبی‌سلسته را از نظر فنی و روانی افزایش دهد. دیبو به دلیل ضربه زدن به یک فیلمبردار در بازی با کلمبیا محروم است و رومرو هم به دلیل رسیدن به حدنصاب کارتهای زرد محروم شده و مقابل ونزوئلا غایب خواهد بود.

علاوه بر دیبو و رومرو، دو مصدوم مهم دیگر آرژانتین نیکو گونزالس و پائولو دیبالا هستند.

با کاپیتان تیم دیگری هستند / لیونل مسی بعد از 2 ماه در تیم ملی آرژانتین (عکس) 2